Laat ons je heli zien!

6352904407_46007af8f7.jpg

Compass 6hv FBL
trex 250 FBL

Eindelijk was het dan zover, de maiden van de Airwolf 450 zonder estab.
Eerst een goede maand zonder romp rondgevlogen. Vorige week de romp ontvangen en na wat "probleempjes" tijdens het inbouwen was het vandaag tijd voor de maiden :D

full

full

Filmpje:

(hoe maak je een filmpje zichtbaar??)

Ik was even bang dat het met 1250 gram anders zou gaan dan voorheen maar voelde eigenlijk weinig verschil. De vliegtijd is wel naar beneden van 8 naar 7 min.
Nu alleen nog de side guns vastlijmen (links bleef wel zonder lijm goed zitten maar rechts niet zoals op het filmpje te zien is)
Van het weekend weer eens naar buiten als het weer het toe laat. Kijken hoe de heli het met wind doet.

Groeten Iwan

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Mike: is die 6hv canopy van rogier geweest? Hij had er immers ook zo een. Vind het een hele gave uitvoering zo!

Hey Iwan, ziet er mooi strak uit!

Wees maar voorzichtig met de wind straks, en met rondvliegen.

Wind en vliegen gaan nog wel, al zou je op zijn minst dan toch al wel de gevolgen van het extra gewicht moeten merken, maar met name het té bruusk afstoppen kan erg verassend uitwerken. Liever té voorzichtig en jezelf verwonderd afvragen waarom het niet moeilijker word, dan eén keer jezelf overschatten en voor je met je ogen kunt knipperen je heli tail first achterover de grond in drukken....

Groet, Bert

Vandaag een pakketje van 'een' winkel gekregen waar ik al lang zat op te wachten. Ik had bij een site had ik een gratis KDS besteld. Later kreeg ik een mailtje dat ik het niet gratis kon krijgen maar dat ze wel iets zouden opsturen. Dus vandaag werd het 'iets' afgeleverd en tot mijn verbazing was het een gratis heli. Het merk ken ik niet maar ik denk dat het uit China komt. Het is een 3 kanaals helikopter zo groot als de solo pro frame. Later zal ik nog een paar foto's posten.

na de boertjes Dalton(volgens brutus) heb ik hier
4daa04ef-fad4-36ac.jpg
4daa04ef-fae8-5f03.jpg
4daa04ef-fb05-9806.jpg
een logo600SE aangeschaft, natuurlijk met kintronik setjes en fullsize v-bar.

Back