Laat ons je heli zien!

En de mijne...

De Logo500 Maxi VBar :

Enkele (grondige) wijzigingen aan de Logo intussen : hij is nu voorzien van een carbonnen staartbuis en een volledig alternatief frame (KAOS) :

si850036.jpg

Setup = Jive 100+LV met Scorpion 4020-1100 op 6S, 3 x Futaba BLS252, staart = BLS 251. V-Stabi. SAB Red Devil 550 mm blades.

Hij is nu volledig klaar, en zal donderdag zijn maiden krijgen met het nieuwe frame.

Schitterende kap op de Logo!

Tevens leen ik je bericht in het draadje van het CF/Alu frame. En ben benieuwd waarom je dit frame gaat gebruiken. Persoonlijk vind ik het originele frame super.
Je setup is geweldig voor een Logo 500, neusje van de Zalm!

Greetz, Aldert

He Tom wat een leuke Honeybee heb je daar, die heb ik zelf ook nog gehad! Ik hoop dat de crash niet al te erg was...

dat was mn eerste echte crash heb toen wel zo'n beetje alles gesloopt wat er kapot kon gaan op mn bladen na dan maar heb alles weer netjes op gebouwd en verbetert vliegt nu beter dan ooit tevoren

zie nou toch wel erg veel moois voorbij komen hopelijk kan ik binnenkort nog een heli plaatsen

groet tom

Laatst bewerkt:
Hoi Bert,

Dat valt inderdaad mee zo te horen, gelukkig maar.
Dan valt er ook inderdaad weinig te beschrijven, maar als hij weer klaar is verwachten we natuurlijk wel een foto'tje :-D

Succes,
gr, Roy

Hoi Bert,

Dat valt inderdaad mee zo te horen, gelukkig maar.
Dan valt er ook inderdaad weinig te beschrijven, maar als hij weer klaar is verwachten we natuurlijk wel een foto'tje :-D

Succes,
gr, Roy

Uiteraard, is niet meer dan logisch, toch?

Maar nu eerst even 7 weekjes centen verdienen:cool: want zowel mijn baas als Vario doen helaas niet aan liefdadigheid....

Groet, Bert

Mikado Logo 600 3D Flybarless

Next-D Rave Flybarless

P.s. Voor een "show je heli" topic word er hier wel erg veel slap geouwehoerd zeg!

Laatst bewerkt:
Mijn eerste Heli de HK 450

full

De Voorste HK en nr 2 de CopterX van mij de andere 2 HK's van vliegmaatje Patrick.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Trex-500ESP;
S5003108.jpg

Huidig

Raptor 50SE;
lg-83840.jpg
lg-58076.jpg

Verleden

Shuttle 30;
lg-58090.jpg

Ver-verleden

Trex-600N-Pro;
S5001778.jpg

Zomertje terug

Laatst bewerkt:
Verwijderd
Linken met RR schijnt niet te werken

Sorry

Grt,
Ben

Doe ik zeker iets verkeerd maar weet niet wat.
Ik kan ze net als als die andere wel gewoon zien.

Grt,
Ben

Hmmmm,

Ik zie in het bericht vakjes met "click image to open in full size"en als ik dat doe krijg ik een prachtig plaatje in full size.... Zwart!:(

Groet, Bert

Als ik "copy shortcut" doe dmv mijn rechter muisknop en deze plak in de adresregel krijg ik de fotos te zien.
Je verwijzingen zijn dus goed, ik denk dat het te maken heeft met die imageviewer die sinds een tijdje op het forum actief is.

Mooie fotos overigens!

Gr, Roy

Back