@Roelof Waarom is er dan weer voor de zoveelste keer gewijzigd van motor/regelaar combi en banden??
Dit brengt weer eens extra kosten met zich mee net als weer eens overstappen naar andere banden.
Het lijkt het TC NK wel waar ook om de zoveel jaren maar weer eens gewisseld word van motor/regelaar combo of banden wissel.
Dit blijft mensen op kosten jagen en daardoor haken ze ook af.
Ik zie bij de Pro10 een vaste ploeg rijden waar wij eigenlijk geen regel wijziging hebben en daardoor zie je vaak de zelfde mensen ieder jaar terug komen.
Soms wat afvallers en ook weer wat nieuwe rijders.
Tis bij de Pro10 op de Baanbrekers gewoon 10.5 motor boosted, 2S accu, minimum gewicht, een x aantal bodies en foam banden en max 235mm breed en 270mm lange wielbasis.
DMC(Duitse klasse) is modified op de gebruikte motoren na voor zover ik weet vrij.
Max maten en gewicht daar gelaten
De blinky klasse is wel een bepaalde motor lijst verplicht maar qua windingen is dit altijd 10.5.
Houd het simpel en betaalbaar en daardoor blijf je ook mensen hebben die blijven rijden.
Mvg Roy
Dit brengt weer eens extra kosten met zich mee net als weer eens overstappen naar andere banden.
Het lijkt het TC NK wel waar ook om de zoveel jaren maar weer eens gewisseld word van motor/regelaar combo of banden wissel.
Dit blijft mensen op kosten jagen en daardoor haken ze ook af.
Ik zie bij de Pro10 een vaste ploeg rijden waar wij eigenlijk geen regel wijziging hebben en daardoor zie je vaak de zelfde mensen ieder jaar terug komen.
Soms wat afvallers en ook weer wat nieuwe rijders.
Tis bij de Pro10 op de Baanbrekers gewoon 10.5 motor boosted, 2S accu, minimum gewicht, een x aantal bodies en foam banden en max 235mm breed en 270mm lange wielbasis.
DMC(Duitse klasse) is modified op de gebruikte motoren na voor zover ik weet vrij.
Max maten en gewicht daar gelaten
De blinky klasse is wel een bepaalde motor lijst verplicht maar qua windingen is dit altijd 10.5.
Houd het simpel en betaalbaar en daardoor blijf je ook mensen hebben die blijven rijden.
Mvg Roy