M7H
Forum veteraan
Martin stond de laatste finale nog even op de 1ste plaats maar kreeg electronica problemen en viel jammer genoeg uit.
Ontvanger is stuk gegaan.....
Inmiddels doet alles het weer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Martin stond de laatste finale nog even op de 1ste plaats maar kreeg electronica problemen en viel jammer genoeg uit.
Ja, ik ben er en zal mijn laptop meenemen, dan komen we er wel uit!
Ben er in de middag al, want dan ga ik eerst met de 1/8 aan de gang, wellicht leuk om te komen kijken!
@M7H oww wat zonde van de ontvanger gelukkig was het de regelaar niet. Maar hoe kan dat zo???
Hallo best Martin (M7H),
Zoals al reeds is gepost door Veteq heb ik mijn eerste maagdelijke rondjes op de MACH gereden gisteren met m'n S100. Hierbij heb ik m'n Hobbywing 1S 120A v2.1 geprobeerd af te stellen op m'n X20 10.5T motor, maar enkel het volgende probleem....
De regelaar voorziet eenmalig op het rechte eind vertiming en daarna is het sensorloos rondtuffen en ook nog eens zonder rem werking.
Ben jij a.s. woensdag aanspreekbaar aan de MACH voor hulp
Of eventueel is een andere firmware / software nodig....
Ja, ik ben er en zal mijn laptop meenemen, dan komen we er wel uit!
Ben er in de middag al, want dan ga ik eerst met de 1/8 aan de gang, wellicht leuk om te komen kijken!