koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Yup dat gaat niet goed zo. De voorkant wordt naar beneden geduwd door de rijwind. Zelfs als je de bodysteunen vooraan zet kunnen de kappen er nog last van hebben als je echt hard gaat.

indeed.. ik heb de formula voorvleugel erop zitten en daar "rust" de body op het enige is nu dat ik niet weet of bij snelheid de voorvering dermate zal inveren dat de voorvleugel de grond kan raken... afijn.. nog veel geknutsel tegemoet..

Filmpjes van modified Pro10. Gaat toch best hard zo.

filmpje in de pits

bron:moosimasters

Laatst bewerkt door een moderator:
@Novarobbi.....
Kun je de foto met de tekst Strakke Pro10 van Joost Kuiper ook ffies naar mij toe sturen??
Design by Joost Kuiper racing, driven by Roy Pie;)
2e pagina van de foto's rechter kolom:cool:.
Gaarne in groot formaat:)

mvg Roy
Ps zeer leuk en mooi verslag

Hoi Roy,

Stuur me even een PM met je mailadres zodat ik hem kan mailen. Hij staat al klaar!

Ik heb me dus vergist in de auto, ze lijken (voor mij) ook erg op elkaar zeg. Maar goed een foutje kan gebeuren toch en uiteindelijk zit er toch iets van Joost in...had ik het toch goed gezien ;-)

Rob,

Weer een erg leuk verslag met mooie foto's. Heb er altijd lol in om te lezen... Ik kan alleen maar zeggen: CUDO's!!! Zeer goed stukje promotie voor de klasse en ik mag wel zeggen dat we jullie met blije gezichten ontvangen in de klasse. Zeer goed en sportief gereden door Janice en zeker een net resultaat voor een race met een auto die je net een anderhalve week hebt. :D

Klopt Rob,

Het ontwerp is van mij maar de auto is van Roy, ik heb geen blauwe Hobbywing erin :D

Hoi Roy,
Maar goed een foutje kan gebeuren toch en uiteindelijk zit er toch iets van Joost in...had ik het toch goed gezien ;-)
Een klein beetje van Joost??
Zeg maar gerust een heleboel van Joost;)
Ben er ook dankbaar voor dat ik er mee mag rijden.
Nu nog de kunst onder de knie krijgen om foutloos en snel over de baan te komen.
Komt allemaal goed als ik wat meer meter maak:cool:
BTW.....
PB verstuurt en alvast bedankt:D

mvg Roy

Voor de liefhebbers en om eventueel een goede training voor het NK te doen.
Zie link MRM - Inschrijven wedstrijden
Deze wedstrijd is op 15 juli.

mvg Roy

Even ter aanvulling,

Aanstaande zondag 8-7-2012, open dag bij MRM.
De hele dag gratis rijden met je toerwagen, mini, formule 1, Pro-10 enz. :D

Buggies, truggies en ander off-road spul, alsmede 1/5 en andere large scale modellen zijn niet toegestaan. :rolleyes:
Daar is de baan niet geschikt/te klein voor

Back