heeft iemand toevallig de spring rate gf/mm of lb/in van de tamiya veren? Bijvoorbeeld associated buggy silveren voorveren hebben een spring rate van 3,85lb per inch of gelijkwaardige 68,76 gf/mm. Zo heeft elke veer een bepaalde waarde.
Ik zoek namelijk tamiya veren van rond de 3 tot 5 lb/in voor mijn center shock. Ik weet niet of deze er uberhaupt zijn? De buggy voorveren (de zilveren kwam origineel bij de macro shockbreker van associated) associated zijn namelijk net te lang voor de tamiya schokbreker. De toerwagen veren van associated hebben een andere waarde die hoger liggen dan 3-5 lb/in.
Mocht je een ander merk weten die wel die waarde hebben met dezelfde lengte als die van tamiya dan hoor ik dat graag.
edit:
ok laat maar heb het zelf gevonden op Oople.
Tamiya Front Buggy Springs [lb/in]
DB01 4.35
Blue3.80
Yellow3.58
Red3.17
Weet iemand hoe lang die zijn en welke onderdeel nummers die hebben?
Ik zoek namelijk tamiya veren van rond de 3 tot 5 lb/in voor mijn center shock. Ik weet niet of deze er uberhaupt zijn? De buggy voorveren (de zilveren kwam origineel bij de macro shockbreker van associated) associated zijn namelijk net te lang voor de tamiya schokbreker. De toerwagen veren van associated hebben een andere waarde die hoger liggen dan 3-5 lb/in.
Mocht je een ander merk weten die wel die waarde hebben met dezelfde lengte als die van tamiya dan hoor ik dat graag.
edit:
ok laat maar heb het zelf gevonden op Oople.
Tamiya Front Buggy Springs [lb/in]
DB01 4.35
Blue3.80
Yellow3.58
Red3.17
Weet iemand hoe lang die zijn en welke onderdeel nummers die hebben?

Laatst bewerkt: