GOED NIEUWS !!!!
Ik heb gisteren het gehele pakket ontvangen, FW-190, ESM Retracts V3, spinner, Servo's
De overige spullen had ik al thuis liggen
Ik ben echt onder de indruk hoe mooi de FW-190 afgewerkt is. Hij is ook een stuk groter en robuster dan ik had verwacht.
Mag ik vragen hoe je dit precies gemaakt hebt met een stepdown ?
Ik heb een ontvanger van spektrum (AR12120 - 12-channel) en deze heeft rechtstreeks 2 aansluitingen voor batterijen. De voltage range is 6v t/m 10v.
Nu heb ik servo's die volgens de specificaties 5v en 6v aankunnen.
Nu is mijn vraag eigenlijk: als ik een LiFe batterij aansluit zonder stepdown, is dit niet te veel volt dan voor de servo's ? Een liFe batterij doet 6,6 V.
Volgens de site van Bigplanes kunnen de servo's rechtstreeks op een LiFe ?
Ik heb gisteren het gehele pakket ontvangen, FW-190, ESM Retracts V3, spinner, Servo's

De overige spullen had ik al thuis liggen

Ik ben echt onder de indruk hoe mooi de FW-190 afgewerkt is. Hij is ook een stuk groter en robuster dan ik had verwacht.
Ik gebruik als ontvangeraccu een 1500 LiFe pakket met een stepdown naar 5,5V. Volgens mij is dat betrouwbaar genoeg. Volgens mij is een powerbox oid niet nodig voor zo'n kistje en het is allemaal extra gewicht. Leuk als je een 20kg kist hebt....
Mag ik vragen hoe je dit precies gemaakt hebt met een stepdown ?
Ik heb een ontvanger van spektrum (AR12120 - 12-channel) en deze heeft rechtstreeks 2 aansluitingen voor batterijen. De voltage range is 6v t/m 10v.
Nu heb ik servo's die volgens de specificaties 5v en 6v aankunnen.
Nu is mijn vraag eigenlijk: als ik een LiFe batterij aansluit zonder stepdown, is dit niet te veel volt dan voor de servo's ? Een liFe batterij doet 6,6 V.
Volgens de site van Bigplanes kunnen de servo's rechtstreeks op een LiFe ?