jeroen1987's heli beslommeringen

Zo.. even genoeg van vliegen op het de club zelf. Krijg steeds meer een wachtrijgevoel. Sta wel ns een half uur te wachten voor ik weer aan de gang kan. In die tijd kan ik weer 4 tot 6 lipo's leeg hebben.

Komende tijd maar eens in de buurt wildvliegen en echt werken aan nieuwe dingen en de basis.

4 tot 6 lipo's in een half uur? Dan heb je helemaal geen tijd meer voor koffie en slap gezever ;) om over barbecuen nog maar te zwijgen :D

Nou, dat kan evengoed nog maar bij mijn club ligt de gemiddelde leeftijd wat hoger dus de gesprekken gaan meer over hoe slecht t allemaal gaat en daar kom ik niet voor. Ik kom om vlieguren te maken en over een barbeque beginnen we maar niet. Doet de club maar 1 keer per jaar.

Bij ons ligt de gemiddelde leeftijd ook aardig hoog. We hebben als club laatst zelfs een AED aangeschaft :D maar gelukkig zijn er aardig wat "jongere" leden en is het over het algemeen erg gezellig (toch Jeroen?). Bij goed weer gaat de bbq bijna elke zondag aan (op eigen initiatief van sommige leden dan wel uiteraard ).

Het is dat Baarlo niet om de hoek ligt ...

bij ons is 't vaak wel te doen.. bij een beetje wind blijven de meeste plank vliegers vaak thuis ;-)

Al moet ik zeggen dat ik van de week ook m'n eerste vliegtuig de lucht in heb gestuurd, best geinig.

Maar wij kunnen met 2 / max 3 toestellen tegelijk de lucht in gezien de vorm en ligging van ons veld. Wel even afhankelijk van de wind richting i.v.m. laden en stijgen vliegtuigen e.d.

Daarnaast draait t bij ons om de gezelligheid en beetje vliegen, over 't algemeen kun je zeker wel redelijk doorvliegen.

Bij ons ligt de gemiddelde leeftijd ook aardig hoog. We hebben als club laatst zelfs een AED aangeschaft :D maar gelukkig zijn er aardig wat "jongere" leden en is het over het algemeen erg gezellig (toch Jeroen?). Bij goed weer gaat de bbq bijna elke zondag aan (op eigen initiatief van sommige leden dan wel uiteraard ).

Het is dat Baarlo niet om de hoek ligt ...
Ligt niet om de hoek nee. Maar Oirschot is niet zo ver, hoor. De planning is ook nog een keer die kant op te komen. Maar hoofdzaak voor mij is als ik naar de club ga is om te vliegen en nix anders. Vaker wel helpen of afstellen met andere heli vliegers.

Daarom ff een andere lokatie dat ik meer vliegtijd heb. Heb ook graag muziek erbij als afleiding maar moet dr heli ook kunnen horen dus iedereen kan mee genieten als de radio in de auto hard staat.

We hebben als club laatst zelfs een AED aangeschaft :D maar gelukkig zijn er aardig wat "jongere" leden en is het over het algemeen erg gezellig (toch Jeroen?). Bij goed weer gaat de bbq bijna elke zondag aan

Het is absoluut een hele gezellige club (wat je natuurlijk kan verwachten in Brabant), alles is er goed geregeld..
Mooi clubhuis/veld, veel laad mogelijkheden (zelfs op zonne-energie)
een grote BBQ... en zo kan ik nog wel even door gaan!

Maar even kort samengevat, het is een natte droom voor de meeste modelvliegers haha[emoji108][emoji6]

Gisteravond de Logo klaar gemaakt, hopelijk deze week nog een maiden uitvoeren...
En misschien aankomend weekend eens bij die gezellige club in Brabant gaan kijken..

@Sirolf en @Sven75 zijn ook erg nieuwsgierig geworden naar deze club he...? [emoji6]
Misschien aankomend weekend een bezoekje brengen??

Moeten we ff goed plannen dan he.. maar met het klimaat van tegenwoordig hebben we in november nog zacht vliegweer.

We sluiten dit jaar op 17 september het seizoen traditioneel af met avond vliegen. Op 19 september gaat de schop in de grond voor de uitbreiding van ons veld. Dit gaat van 60x100m naar 100x100m, wordt geheel voorzien van drainage en opnieuw ingezaaid. Na die datum zal het dus helaas enkele maanden niet vliegen worden op ons veld.

Het avondvliegen begint natuurlijk bij zonsondergang ;) maar ik vermoed dat er de hele dag wel gevlogen wordt.

Ik zal eens kijken of ik oppas voor de kleine geregeld krijg. Dan laat ik wel ff weten hoe laat ik er zelf denk te zijn.

Na zeker een jaar niets meer gedaan te hebben toch maar weer de zooi van zolder gehaald...

Morgen even spelen met de Logo 700 en de Gaui X7...

b7a4b0cbb38fcb05528769e7dc2985db.jpg

Als ik morgen alles heel hou ben ik tevreden[emoji6]

Ik ga in elk geval weer rustig aan beginnen, zeker niet te overmoedig en dan maar eens kijken hoe snel de zelfvertrouwen weer terug is...

Eigenlijk denk ik niet zo zeer dat mijn zelfvertrouwen minder is geworden, eerder een beetje spannend aangezien ik een jaar lang geen sticks meer heb aangeraakt...
komt goed Jeroen, als je met de eerste lipos niet crasht, ben je zo weer "in" ,
even een vraagje naar de set-up van de X7 van jou (alleen motor en ESC), bedankt
vlieg ze,
groetjes,
Uwe

Back