Indoor zweefvliegen met de Multiplex Fox

ik gebruik oorwattenstaafjes

Aight, jullie zijn slimme mensen.

Fox%20setup.jpg

http://mpx-easystar-verslagen.isgreat.org/images/Fox setup.jpg

Maar zat dus te denken (omdat batt. niet op voorraad is) aan losse 240 Mah cel, 2 maal. Maar ik weet niet hoe ik daar ene balanceplug aan kan maken.

Laatst bewerkt:
Oke jarig vandaag, heb dus me foxje gekregen.

Had al setup eerder gepost, maar :

Ik wil em eerst bouwen zonder motor, die wil ik misschein later pas toevoegen. Hoe krijgt m'n kleine corona ontvangertje dan stroom? Zitten alleen servo uitgangen op...

Oke jarig vandaag, heb dus me foxje gekregen.

Had al setup eerder gepost, maar :

Ik wil em eerst bouwen zonder motor, die wil ik misschein later pas toevoegen. Hoe krijgt m'n kleine corona ontvangertje dan stroom? Zitten alleen servo uitgangen op...

Gewoon met een 1cel lipo op eender welk kanaal steken..

Ja dat was inderdaad mijn vraag, en aangezien ik de Motor met plugjes aan de regelaar vast maak kan ik later zo ff inplugge en aan de neus maken :D

Geniaal, leuk cadeau voor verjaardag :rolleyes:

Ik ga maar weer leren voor Proefwerkweek, waarom ben ik toch elke toetsweek bezig met mijn heli en vliegtuig(en).. heel raar :p

Zorg er dan zeker wel voor dat de motordraden niet tegen elkaar komen, anders heb je een gefrituurde ESC.:teacher:

grts

niels

Persoonlijk zou ik zeggen zo ver mogelijk naar buiten (indien mogelijk met aansturing) anders wat groter maken. Dan in je zender expo instellen (die van mij vliegt met 50% expo nog steeds haakse bochten!)

Back