Ik heb een stukje geprobeerd met een schuur tolletje op mijn dremel, maar daarbij smolt het schuim. Daarmee krijg je dan wel gemakkelijk een holte in het vliegtuigje, maar er komt bijna geen materiaal ui omdat het gewoon wegsmelt. Ik heb een zo groot mogelijk freesje erop gezet, daarmee moet je wel voorzichtiger werken, maar als je een stalen lineaal op het vliegtuigje legt kun je het steeltje van de frees daar tegenaan laten lopen zodat je een exact rechte lijn kunt trekken door je werkstukje. De diepte kun je makkelijk instellen door je freesje wat minder ver uit je dremel te laten komen.
Ik ga de 0.5 draadjes natuurlijk gebruiken omdat het een zwevertje word voor mijn vriendin. Hoe langer hij vliegt hoe leuker ze het vind waarschijnlijk. ik wil een laad aansluiting van een X-twin in de romp maken zodat het vliegtuigje mooi dicht gelijmt kan worden met de accu's erin.
Jakko
Ik begin nu toch te twijfelen over de ontvanger.. moet ik nu een single of dual conversion hebben? Hoe kan ik zine of mijn afstands bedieningen nu AM of FM zijn (ik heb er zo veel inmiddels liggen..)