Na het bouwen van een depron zwevertje begin ik er lol in te krijgen,nu wil ik het volgende gaan maken en later voorzien van een motortje. kunnen jullie me vertellen of het ontwerpje luchtwaardig kan zijn met electronica? en kan hij dan ook langzaam vliegen? ik zat er aan te denken om er een 2s lipo in te stoppen met 2x ds929 servo's ( die heb ik nog liggen
). Motortje moet ik nog over nadenken...
ds-929
Operating speed 0.11sec/60' degree
Stall torque 2.0kg.cm / 28 oz. in
Running current 200mA/60?
no load FDead band width ≤3mS
Operating travel 40' /one side pulse traveling 400S
Motor type cored metal brush Potentiometer type 2 slider/direct drive
Dimensions 22.5x11.5x24.6mm(0.89x0.45x0.97)" Weight 12.5g
de afmetingen zijn als volgt:
lengte romp 50 cm
span 58 cm (vleugel = 10 cm in het midden, 7 aan de tips)
achter vleugel +/- 23 cm
Ik wil de romp dubbel uitvoeren en er een carbon staafje in doen, de vleugel bol maken ala stc (Vliegtuig Modelbouw Club Rheden) of een kf profiel (http://hbfpnl.files.wordpress.com/20...criptions3.jpg). verder wil ik de romp rechter maken aan de onderkant (scheelt 1,5 cm) zodat hij wat steviger wordt
Als iemand tekeningen heeft van een klein vliegtuigje sta ik daar natuurlijk voor open :smile:, ik heb al rond gezocht met google maar zag alleen grote (+90cm span)

ds-929
Operating speed 0.11sec/60' degree
Stall torque 2.0kg.cm / 28 oz. in
Running current 200mA/60?
no load FDead band width ≤3mS
Operating travel 40' /one side pulse traveling 400S
Motor type cored metal brush Potentiometer type 2 slider/direct drive
Dimensions 22.5x11.5x24.6mm(0.89x0.45x0.97)" Weight 12.5g
de afmetingen zijn als volgt:
lengte romp 50 cm
span 58 cm (vleugel = 10 cm in het midden, 7 aan de tips)
achter vleugel +/- 23 cm
Ik wil de romp dubbel uitvoeren en er een carbon staafje in doen, de vleugel bol maken ala stc (Vliegtuig Modelbouw Club Rheden) of een kf profiel (http://hbfpnl.files.wordpress.com/20...criptions3.jpg). verder wil ik de romp rechter maken aan de onderkant (scheelt 1,5 cm) zodat hij wat steviger wordt
Als iemand tekeningen heeft van een klein vliegtuigje sta ik daar natuurlijk voor open :smile:, ik heb al rond gezocht met google maar zag alleen grote (+90cm span)
Laatst bewerkt door een moderator: