en ik rij een minibike met 5/6 pk 
gaat wel 70

gaat wel 70

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet slecht voor een 19 jarige toch, en het staat allemaal gewoon op m'n eigen naam![]()
Over een paar maandjes mag ik hierin rijden :
( bouwjaar 1979 , motor 1300cc stage 1 , 74 pk op 600 kg , zeer korte overbrenging ) Heb ik afgelopen half jaar opgeknapt.
http://i443.photobucket.com/albums/qq154/mini1300freak/IMG_0005-1.jpg
Heel mooi! Nu nog de spatborverbreders er af zwieren, er 10" wielen onder zetten en een geperste front ipv de grille monteren...![]()
Haha geen minifreak zo te zien ... Zitten al 10 inch velgen op met brede bandjes. Vandaar ook die verbreders...
Ik weet niet of je al eens aan een mini hebt gesleuteld maar met een vast front ben je 10x langer bezig aangezien je NERGENS bijkomt ! Bovendien zijn die frontjes bijna niet meer orgineel te verkrijgen en als je ze al tegenkomt is het 240 euro.
Levi
Haha geen minifreak zo te zien ... Zitten al 10 inch velgen op met brede bandjes. Vandaar ook die verbreders...
Ik weet niet of je al eens aan een mini hebt gesleuteld maar met een vast front ben je 10x langer bezig aangezien je NERGENS bijkomt ! Bovendien zijn die frontjes bijna niet meer orgineel te verkrijgen en als je ze al tegenkomt is het 240 euro.
Levi
Dit ga ik zondag eens even lopend maken...![]()
Laat je zondag even weten of het is gelukt![]()
Zal ik doen , eens kijken of ik een mooie foto kan maken van een burnout of iets dergelijks( reserveband moet toch vervangen worden die is helemaal poreus )
Misschien moet je nog ff wachten tot je 18 bent??![]()