In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
EN nu nog een vliegen kerel ;)

Normaalgezien ga ik vanavond de superzoom xxl zijn maiden geven ;-)
Ik ben eens benieuwd, heb gisteren even statisch (model in de hand) gekeken hoeveel power de motor had en dat zit opt eerste zicht toch wel goed snor.
Uitslagen zijn nog niet zo groot dus het model zal behoorlijk rustig vliegen in vergelijking met wat ik gewoon ben.

Wat ga je nu met de Celica doen? Krijg je daar nog geld voor?

Gaat op het internet en onderdeel auto. En als ie voor het eind vd maand niet weg is naar de sloop ...

Succes met de maiden!

*EDIT*

En weer ontopic met andermans auto's :D

Laatst bewerkt:
Heen en weer van Huis-School/Huis Soesterberg ga ik met een Puch herenfiets, erg veel plezier
van, alles goeie kwaliteit en (bijna) nog nooit iets kapot aan gegaan, en dat ligt niet aan mij :mrgreen:

dsc01675u.jpg

en in mijn vrije tijd mag ik inmiddels spelen met deze 2 :mrgreen:

ASK-23B PH-744 "M4" en PH-1280 "M5"

dsc01623u.jpg

dsc01589b.jpg

MVG

Odin van Oord

Laatst bewerkt:
ik heb deze week mijn eerste motor gekocht, een Honda VT600 Shadow.

DSC_5080.jpg

DSC_5083.jpg

en verder rijd ik ook nog rond met een Chrysler PT Cruiser

Laatst bewerkt:
Heb een maandje terug een enduro KTM gekocht , een 620 1 cilinder .
Ben m nu aan t verbouwen tot supermotard , en heb er nu een electrisch gestart blok ingehangen met een andere krukas zodat t nu na alle blokwerkzaamheden een 640 is geworden .
Van de winter gaat ie uit elkaar en word alles gepoedercoat in zwart en oranje .
Voorlopig is tie nu zo als op de foto .

ka0poep2xqjfkry1xvf6.jpg

Zit inmiddels al een kleiner achtertandwiel op , dus de ketting staat helemaal perfect Renee .
En t is inderdaad speelgoed , alleen wel gevaarlijk speelgoed .
Maar ja , no risk no fun hè .

dit is mijn zomer speeltje exc-530...staat in de winter gewoon cross

ben weer puber...

het is een tijdje dat ik een Honda Dax wou, maar daar de prijzen voor de echte Dax's van de jaren 70 ver boven mijn budget liggen ( 1800 à 2000€ + ), was ik aan het loeren naar chinese kopijen.

totdat een van mijn kennissen de zijne verkocht, voor een prijsje, ik ben dus sedert gisteren 1200€ armer en ga ik binnenkort weer rondrijden met een mond vol vliegen

Dax1.jpg

Dax2.jpg

Ik heb dat nog gehad als ik 16 jaar oud was, ik ben er nu 44...

het is een echte ST-50 van 1976, met amper 7200 kms op de teller, de centrifugale koppeling en "alles naar beneden" ( 3 snelheden )

de groetjes,

Laurent

Nee :p
Ik kon ze vanmorgen ook alleen maar zien door op quote te klikken, de link te kopiëren en er "rechtstreeks" naar te surfen...

niels

full

full

full

Mijn nieuwe toerbuffel (1998).
Yamaha royal star v 4 1300.
Komt alleen met mooi weer zijn behuizing uit.
Ben

Laatst bewerkt door een moderator:
Back