Ik begin steeds meer te twijfelen om te herintreden

Zoals ik het lees is het eerte jaar lidmaatschap van150 daar zitten dan de inschrijfkosten bij.

ow zo... ja dat klinkt logisch... hoewel ik het best een flink bedrag vind (mits de knvvl er bij in zit
voor de vergelijking: wij rekenen € 82,50 per jaar ex evt knvvl

Ik had begrepen dat het voor gebruik was van alle gebouwen en inzet van andere leden en dat het bij 1 malig was.
Dus los van lidmaatschap.

Dit staat ook op de site: "Als volwassene betaal je bij toetreding eenmalig € 150,- als bijdrage voor de investeringen die de vereniging mede voor jou heeft gedaan, om de huidige voorzieningen te realiseren."

En als er gevloekt word nou en?
Als je dit niet niet aanstaat hoef je dat niet hier op het forum te zetten.
Met al die toetsenbord helden hier.
Die het allemaal beter weten.

Laatst bewerkt:
Ik ga stoppen met dit draadje
Ik ben heel erg positief geweest over de club op het ene feit na.
Blijkbaar mag ik niet openlijk over mijn twijfels en de zoektocht of ik wel, of niet ga vliegen en zo ja waar.
Dus wat mij betreft houd het hier op.
Met het nogmaals te zeggen dat ik met open armen op de club ontvangen ben.

Blijkbaar mag ik niet openlijk over mijn twijfels en de zoektocht of ik wel, of niet ga vliegen en zo ja waar.
Dus wat mij betreft houd het hier op.
Hier spring ik toch even op in, want dit is gewoon ronduit oneerlijk, Bertus... Waar staat dat, dat dat niet mag? Wie heeft dat gezegd?

Niemand...

Sommige mensen hebben hun mening gegeven, en dat mag net zo goed als dat jij je twijfels mag uiten.
Anderen hebben geprobeerd je van advies te dienen. Dat mag ook, hier.

Dit is écht even een dingetje om goed op te letten, want nu wil jij blijkbaar, dat jij wel je twijfels openlijk mag uiten, maar dat niemand daar verder wat van mag zeggen.
Maar gelijke monniken, gelijke kappen, als het een mag, mag het ander ook, en vice versa.

JIJ mag hier ALLES zeggen, maar dat geldt voor anderen net zo goed.

En als jij die antwoorden opvat als dat JIJ mischien iets verkeerds of verbodens gezegd hebt, dan A) is dat ABSOLUUT NIET het geval, en B) moet je even bij jezelf te rade gaan, waarom je dat zo opvat.

De 150 euro is omdat je bij ons in een gespreid bedje komt
Groot clubgebouw toileten mooi veld wat in de loop der jaren gerealiseerd is laden op het veld en in de schuur etc
Dus heel normaal om inschrijf geld te betalen zo is het ook bij het overgrote deel van de clubs zo
Ja maar ehm, @Wilko schreef enkele berichtjes terug dat ze een senioren ledenstop hebben bij GMVC.

Hoe kan dat nu, een aspirant senior lid wordt met open armen ontvangen en beleeft een geweldige ervaring.
En mag vervolgens hier op het forum lezen dat het een dode mus is.

Ja maar ehm, @Wilko schreef enkele berichtjes terug dat ze een senioren ledenstop hebben bij GMVC.

Hoe kan dat nu, een aspirant senior lid wordt met open armen ontvangen en beleeft een geweldige ervaring.
Volgens mij komt een aanstaand lid op de wachtlijst te staan
En bij toetreding betaal je lidmaatschaps geld plus de 150 euro inschrijfkosten
Maar dat weet ik niet zeker

Ik heb gisteren een geweldige middag gehad.
Ook over de ledenstop kreeg ik wat info.
Ik was blij dat er nog zulke bloeiende clubs zijn.
Een prachtig kort geschoren veld.
Bij het juiste weer, veel thermiek is mijn eigen inschatting.
Ik hoop nog wat velden in mijn omgeving te bezoeken waar ik hier verder geen mededelingen meer over ga doen.

Ik heb gisteren een geweldige middag gehad.
Ook over de ledenstop kreeg ik wat info.
Ok, het is wel wat @Petertjeveer aangeeft, een wachtlijst.
Dus je zou je op die wachtlijst kunnen laten zetten en tot er plaats is, modelvliegen bij een andere club.
Maar dat hoeven wij* niet allemaal tot in detail te weten.

* = voor wie zich aangesproken voelt.

Mijn reactie komt hier door.
Als het niet op mij gericht was neem ik mijn woorden terug en biedt ik excuses aan.
Maar ik voel me geen terrorist.
Volgens mij was dat eerder aan "ons" gericht dan aan jou...

Je BENT ook géén terrorist, toetsenbord- of anderszins. Integendeel...

Lijkt me dat er op iedere club wel mensen zijn die kunnen vloeken en gmvc daar geen uitzondering of unicum op is.

Desondanks kan 150 euro inschrijfgeld wel als een drempel werken.
Als je nog niet kunt vliegen bijvoorbeeld ben je al 300 euro lichter zonder een model oid. Daar begin je dus niet mee als starter naast een set van >400 euro.

En grotere club zijn toch wat striktere regels nodig heb ik gemerkt. Maar misschien moet iemand een nieuw draadje starten over clubs...

Met ruim 200 leden zit de GMVC aan haar tax qua leden. Zeker omdat er zeer actief gevlogen wordt. Alle dagen van de week.

En wees gerust: alle info op de website is altijd up to date.

Die 150 Euro betaal je eenmalig bij toetreden tot de club. Bertus heeft zelf gezien wat je daarvoor terugkrijgt aan faciliteiten. En waarom je daaraan als toetredend lid aan bijdraagt.

Het lidmaatschap bedraagt 10,- Euro/maand.
Ook hiervoor geldt: alle waar naar zijn geld.

Iedereen die hier een ongefundeerde mening over heeft: kom eens lang en kijk wat je ervoor terugkrijgt. Pas dan kan je een eerlijke vergelijking maken tussen clubs onderling.

Ik denk dat Peterveer zoiets bedoelde toen hij het over ‘toetsenbordhelden’ had: veel kabaal. Maar zonder juist geïnformeerd te zijn. Eveneens slechts gericht aan wie zich hiertoe aangesproken voelt.

Bij het zoeken naar een club geldt altijd: lekker verschillende clubs bezoeken en daar lid worden waar je jezelf het beste bij voelt. Ingewikkelder is het niet.

Behalve dan dat je rekening moet houden met (lange) wachtlijsten hier en daar. Dat zal ook niet zonder reden zijn; misschien is zo’n club dan toch best aantrekkelijk voor velen.

Succes met de zoektocht!

Dat komt omdat je op iets reageert zonder dat je goed geïnformeerd bent.

Het helpt als je écht weet waar het over gaat. Probeer het eens!

Laatst bewerkt:
Dat komt omdat je op iets reageert zonder dat je goed geïnformeerd bent.
Oh jee, daar gaan we weer.
Het is id zo dat ik niet volledig geïnformeerd was omdat de details die het aspirant lid heeft ontvangen toen nog niet bekend waren.
Pas na mijn berichtje van de dode mus kwamen de details boven tafel.

Daarnaast is er ook nog een dingetje van verschil van ledenstop en een wachtlijst.
Of Woubrugge.

De GMVC heeft een ledenstop:
https://gmvc.nl/cms/lid-worden/
Tja, wie zet wie nu op het verkeerde been, de site heeft het over een wachtlijst, niet over een ledenstop.:confused:

Back