Iemand al evaring met de dl30

Waar heb je em toen weggehaald?
Maar... we zullen de motor vast nog wel vaker voorbij zien komen. Wellicht matigen de prijzen dan nog een beetje... ;) ...als het nieuwe er een beetje van af is.

Het leuke is dat ze daar geen dle motoren op voraad hebben en waarschijnelek ook niet meer krijgen

valt me ook erg op dat bij alle modellen die ze zegen te leveren hebben staan niet op voraad

Laatst bewerkt:
Het leuke is dat ze daar geen dle motoren op voraad hebben en waarschijnelek ook niet meer krijgen

En waarom zouden ze die niet meer krijgen ?

Als ik zou willen verkoop ik ze ook volgende week , dat is helemaal geen probleem .

Maar ik koop hem liever in Duitsland , daar krijg je de nieuwste versie met 2 jaar garantie en eigene reparatie dienst .;)

Mvg Johan

Omdat er nu voor nederland een oficieele importeur is en dat zijn zij niet
Duitsland is een ricico
want ze zijn niet verplicht de garancie buiten duitsland uit te voeren

Duitsland is een ricico
want ze zijn niet verplicht de garancie buiten duitsland uit te voeren

Dat is dus grote onzin .

Als je iets in Duitsland koopt heb je automatisch minimaal 2 jaar garantie en daar toe zijn ze verplicht en dit word door een instantie ook gecontroleerd .;)

En een importeur heeft vaak geen bal verstand van de produkten die hij verkoopt .

En een alleen recht om iets te importeren kent China niet .

Iedere Firma kan uit china alles importeren zolang er maar een CE op zit.

Mvg Johan

Volgens mij zal het met de garantie niet zo een vaart lopen.
Het is verder ook afhankelijk van de coulance van de verkoper. Europa wordt als een markt gezien. Allemaal importeurtjes... kostenverhogend.

De een vindt een scherpe prijs prettig, de ander een stukje zekerheid.
Als je de motor 2 jaar laat liggen, dan is de garantie ook verlopen. En ik heb aardig wat nieuwe motoren in doos, waar dat inmiddels het geval mee is.

Ach, we moeten er wellicht ook niet te veel over kletsen. Gemiddeld gesteld, gaat er bij vliegen toch altijd wel iets stuk, raakt iets versleten.

Ik maak m'n Moki weer klaar.
Ik zal tzt wat fotootjes plaatsen van het bakje met onderdelen. Ook weer leuk.
Gr Bas

Als je de motor 2 jaar laat liggen, dan is de garantie ook verlopen. En ik heb aardig wat nieuwe motoren in doos, waar dat inmiddels het geval mee is.

Dat doet de gemiddelde modelvlieger ook niet.

Ik koop een motor als ik die nodig heb en dan komt hij direkt op een model .;)

Vooral bij de China motoren heb je regelmatig updates , jij vliegt dan altijd met de oudere versie . :D

Mvg Johan

Ben ook geen gemiddelde modelvlieger! Awel! Zja... en ik vind ze dan nieuw ook weer zo mooi, dat ik ze niet meer durf in te zetten... is't toch wat niet? :D
Hoewel er binnenkort een Saito uit het rek wordt getrokken. Die moet toch echt maar eens een kar gaan trekken. Wel daar heb echt van wakker gelegen... serieus luxeprobleem.

Met een dle heb ik dat niet zo hoor... en ach wat is oud... het gaat er om waar je je ziel en zaligheid in wil leggen...

En helaas komen die meeste updates uit China, en niet uit een kwakkelend Europa! Mind you!

Laatst bewerkt:
Vraagje over de prop maat.

Vliegman heeft er een 19x8 op staan en maakt teveel toeren.

Zou ivm 80DB regel dan een 19x8 3 blads wat zijn?

Of zal hij met een 20x8 (2 blads) en 4 kamer demper ook onder de 80Db gaan?

Waar koop je in nl goed 19x8 3 blads props?
Brbis heeft b.v vooral kleiner of groter.

Laatst bewerkt:
Ook de reparatie en sevice is geregold

de dle 30 kost in duitsland 299 euro trouwens
opgeteld is dat nog duurder dan de 55 in nederland die kost hier 295 euro

dus wel duurder en de prijs daar is ex verzendkosten

Laatst bewerkt:
Ook de reparatie en sevice is geregold

de dle 30 kost in duitsland 299 euro trouwens
opgeteld is dat nog duurder dan de 55 in nederland die kost hier 295 euro

dus wel duurder en de prijs daar is ex verzendkosten

Daar maak je geen vrienden mee als je deze onzin blijft schrijven . :confused:

Bij voltmaster krijg je hem voor 249 en bij de 2 firma,s uit AT zelfs inkl. versturen naar Nederland.

De DLE 55 kost inkl. versturen 299 van Duitsland .

Mvg Johan

Ik vraag me aleen af warom als nederlander de motor in duitsland kopen als i voor hetzelfde geld met de zelfde voorwaarde,s en dezelfde cervice
gewoon in nederland te verkrijgen is

Laatst bewerkt:
Omdat er in Nederland geen service dienst is voor DLE motoren .

En in Nederland ook niet de garantie van 2 jaar is .

En garantie hebben en krijgen is een groot verschil in Nederland .

In Duitsland krijg ik hem en je hebt hem ook .:D

Mvg Johan

Back