Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar dat met sommige accu's idd voorgeschreven is, doe het toch alsjeblieft niet met de G3. Snel laden, snel laden, snel laden! Van langzaam laden gaat de dynamische Ri omhoog...ben nu rustig aan het laden
Fout gelezen! De claim was een 4x langere levensduur bij gelijke belasting in vergelijking tot traditionele accu's. Dus 1C laden.Let wel dat deze accu's minimaal rond de 800 cycles moeten halen, wil de claim waar zijn.
inderdaad, ik had fout gelezen.Belasting, das ontladen!
Hezik,
> Let wel dat deze accu's minimaal rond de 800 cycles moeten halen
Hoe ver vlieg jij ze leeg, ik ga bijna altijd tot 90%.
Ook de gemiddelde ontlaadstroom moet je meenemen, ik zit op 8.5C gemiddelde ontlaad stoom
Om net zo veel te vliegen als ik heb jij 2 accuslader(sets) + 3 sets accu's
nodig, daar zit zo ie zo de grootste winst.
10C betekend 5 minuten vliegen met starten en landen er bij met 80 tot 90% laden .
bart
Wat ik er van zie op de club en collega F3A vliegers hoor is dat ze het inderdaad erg goed doen. Voor volgend seizoen sta ik ook (weer) voor een F3A accu investering en zie nog niet veel argumenten om de duurdere Hyperion te prefereren boven een HC variant.Dan doen die Zipppy's het toch beter als ik op ander plekken gelezen heb.