kom op zeg. Heel kort geleden zat iedereen behalve ik gewoon een uur te laden en nu is het troep? Het zijn minstens net zo sterke cellen voor de halve prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij de meeste ladingen heb ik niet gewacht met laden tot de accu koud was maar gewoon direct na vlucht op de lader.
Heb nu toch echt het gevoel dat het ook goedkoper is als metanol.
Waarom VX, CX kan meer dan genoeg leveren, continu 25C * 5000mAh =
125 A, dit is wat ik maximaal trek in mijn extra 88" van 7.5 kg , scheeld
weer 100 gram. Ik heb ook de 3300mAh CX en deze gaat nog steed naar
92 A net als 60 vluchten geleden. Ik laad de 3300mAh en de 5000mAh op
het moment met 15A ( heb geen zin om de lader anders in te stellen tussen de accu's ).
Bart ,
Bij de meeste ladingen heb ik niet gewacht met laden tot de accu koud was maar gewoon direct na vlucht op de lader.
Bart,hier even een update van mijn kant de 5s 3300 G3 CX doet het extreem goed in mijn 58" EF extra.
[...]
Conclusie, na +-80 vuchten, en 3-4C laden is de accu nog perfect.
en 1 lipo accupack G3 per vliegtuig en een fatsoenlijke lader is meer dan genoeg. Heb nu toch echt het gevoel dat het ook goedkoper is als metanol.
Bart,
nee, eerst even een aantal cycles lief zijn voor je pakketten he!hopelijk woensdag mijn eerste paketen binnendan even flink testen in de jepe pyranha