hulp gezocht instellen naza m light + gps op de computer.

Ik durf toe te geven haha maar inderdaad heeeel dom!!

Normaliter altijd van check check dubbel check......al...altijd.....boutjes moertjes electronica verbindingen wat dan ook.
Vlieg anders met een lipo buzzer op 3,7 volt ingestelt dan heb ik nog een beetje reserve.....

Ditmaal was het even anders.
De hexa had al enige tijd stanby gestaan (waarschijnlijk veel langer dan gedacht)
Op dat moment zou ik een hele korte vlucht maken om eerst even te voelen hoe hij reageert met camera eronder (dacht hiervoor nog stroom genoeg te hebben).

Aan de grond eerst gekeken of er gps verbinding was nadat hij alleen nog groen knipperde opgestegen in atti mode (lijkt mij beter dan op gps).
Na een stijgvlucht van 10 meter over op gps............en toen raakte de stroom op en zakte hij wat sneller dan rustig naar beneden.....:rolleyes:

Net een geslaagde vlucht gehad dikke 10 minuten kunnen vliegen met camera eronder, 3-4 minuten minder dan zonder een camera en gimball eronder.

Hij reageert nu feller en drift verder weg na een stuurbeweging...dit mag van mij wel minder....

Nu wachten op een nieuwe fpv ontvanger de ander kapte er plots mee.
Had de Rc305 dus die samen met een setje boscam Rc832 bestelt dan heb ik reserve :rolleyes:

Graag nog tips omtrent een osd welke kan ik wel gebruiken en welke niet.
Hoeft niet super de luxe maar de hoogte en stroomverbruik zou ik wel handig vinden.

Heb zelf net de miniosd van dji gekocht werkt leuk en doet alles wat ik wil....
Wens: een miniosd met 2 cam inputs. en schakelen via de zender...(net als de grote broer iosd/iosd2 zeg maar)

Heb zelf net de miniosd van dji gekocht werkt leuk en doet alles wat ik wil....
Wens: een miniosd met 2 cam inputs. en schakelen via de zender...(net als de grote broer iosd/iosd2 zeg maar)

Heb hem gevonden er staat bij dat hij niet geschikt is voor de naza light....
Laat ik die nu net hebben :-(

Was wel een mooie geweest Emil.

Mijn excuses! ik had er even niet aan gedacht dat je een naza lite had...
Daar wil die idd niet op.. Enkel op naza classic (met nieuwe pmu), of de v2)

Back