Hulp gezocht bij samenstellen buggy

Met flink veel pijn in mn hart doe ik alles in de verkoop! :-/
Ik vertrek nogal onverwachts op 1 april naar new york voor mn werk en blijf daar voorlopig zitten.
Om die reden zet ik alles in de verkoop.

Doe een goed bod en alles wat hier besproken is is van jou.

mvg.

Nou ja moet.. het is zo zonde als t blijft liggen. : -/ Wellicht dat ik er iemand anders blij mee kan maken. Een nieuwe topic aanmaken is een goed idee.

Maar... de mooiste offroad banen ter wereld liggen in de USA! In de (staat) New York zijn meerdere beroemde tracks waar jij meer dan welkom bent met je auto!
Ik zou het juist zien als een geweldige kans om mijn RC-auto daar uit te kunnen laten.
De enthousiastelingen in de USA zijn net zo vriendelijk als hier in NL en BE en ik weet zeker dat je hartelijk welkom bent op hun tracks.

Dus gewoon meenemen die leuke hobby!

Laatst bewerkt:
Maar... de mooiste offroad banen ter wereld liggen in de USA! In de (staat) New York zijn meerdere beroemde tracks waar jij meer dan welkom bent met je auto!
Ik zou het juist zien als een geweldige kans om mijn RC-auto daar uit te kunnen laten.
De enthousiastelingen in de USA zijn net zo vriendelijk als hier in NL en BE en ik weet zeker dat je hartelijk welkom bent op hun tracks.

Dus gewoon meenemen die leuke hobby!

+10

Hahaha mooie berichten mannen!!
Echter change of plans... :p
Voor mn werk vanuit NY naar Vietnam verplaatst en eind deze maand toch weer back ik in NL.
Helaas net niet optijd voor de eerste wedstrijd, maar dat mag de pret niet drukken.

Dus alsnog tot heeeel snel ;)

P.s.
Zo fucking blij dat ik niks verkocht heb..

;)

Alles gaat toch de verkoop in.

Zie te koop forum:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Back