G
goofydead
Guest
Hallo,
Ik zal mezelf eerst is voorstellen. Ik ben Max, Ben 16 jaar jong. Sinds 2 jaar doe ik nu aan zweefvliegen. Dus enige vliegkennis is al in huis (@ Gilze Rijen). Nu sprak mij de model tak altijd wel aan. Maar was ik er simpel weg gewoon beetje te jong voor. Ook had ik geen geld (wat toch wel handig is bij deze hobby
). Na wat Google enzo kwam ik op dit forum terecht. Nu las ik dat de Calmato een goede starter (trainer) was. Nu wil ik wel graag brandstof vliegen. Na wat zoeken op dit forum hoorde ik allemaal prijzen van 500/600 euro. toen ben ik maar is naar conrad gesurft, om hun site is eventjes te chekke. En Laten hun nu toevalig een Calmato verkopen(klik hier voor de link). Nu begrijp ik dat bij deze set alles inbegrepen zit? Dus eigenlijk alleen opbouwen en klaar? Dan heb ik nog natuurlijk andere rand apparatuur nodig(?). Maar de kist is gewoon bijna kant en klaar ?
Nu lijkt het me geen pretje mijn geld de grond in zien te boren... Dus wil ik graag een paar lesjes nemen op de model club op het vliegveld Gilze-Rijen.
Moet ik dan helemaal lid worden van deze club? of kan ik gewoon een paar lessen nemen. En wat zou dat dan ongeveer kosten ?
Als jullie nog vragen aan mij hebben, laat het maar weten. Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom.
inafwachting van jullie reactie en met vriendelijke groet Max.
Ik zal mezelf eerst is voorstellen. Ik ben Max, Ben 16 jaar jong. Sinds 2 jaar doe ik nu aan zweefvliegen. Dus enige vliegkennis is al in huis (@ Gilze Rijen). Nu sprak mij de model tak altijd wel aan. Maar was ik er simpel weg gewoon beetje te jong voor. Ook had ik geen geld (wat toch wel handig is bij deze hobby

Nu lijkt het me geen pretje mijn geld de grond in zien te boren... Dus wil ik graag een paar lesjes nemen op de model club op het vliegveld Gilze-Rijen.
Moet ik dan helemaal lid worden van deze club? of kan ik gewoon een paar lessen nemen. En wat zou dat dan ongeveer kosten ?
Als jullie nog vragen aan mij hebben, laat het maar weten. Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom.
inafwachting van jullie reactie en met vriendelijke groet Max.