motorsports
Forum veteraan
Jep voor een drifter wel ,op indoor zal het wel goed zijn .
Suc6 :wink:
Suc6 :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Ik krijg hem vandaag binnen. Zal voornamelijk in het begin alleen voor binnen zijn ivm weer en dan is de bodemvrijheid geen probleem. Ik heb bovendien de drifter, die moet natuurlijk wel laag![]()
Om misverstanden te voorkomen, de drifter heeft wel een mustang body heIk wist niet dat hij ook in een drift versie te koop was, wel dat PK Racing de drift banden en velgensets verkopen, alleen zijn deze beide uitverkocht en er is ook geen zicht hoe lang het gaat duren voor ze leverbaar zijn![]()
Jan
Om misverstanden te voorkomen, de drifter heeft wel een mustang body he. Misschien zit ik daarmee in het verkeerde topic, maar de micro rs4 topics zullen allemaal gaan over de oude versie
![]()
Bedoeld je die met die groene falken kap.????
Mooi kapje
Ja precies, ik ben zowiezo gek van Mustang dus de keus was makkelijk!
Wel jammer van PKRacing dat ze adverteren met het feit dat ze makkelijk aan onderdelen kunnen komen, omdat ze naast de importeur zitten en dan geen levertijd kunnen geven.
Ja precies, ik ben zowiezo gek van Mustang dus de keus was makkelijk!
Wel jammer van PKRacing dat ze adverteren met het feit dat ze makkelijk aan onderdelen kunnen komen, omdat ze naast de importeur zitten en dan geen levertijd kunnen geven.
Nou het blijft janken met de pet op met de firma Conrad.
Ik had deze auto 17 november2013 besteld en zou de 28 november 2013 leverbaar zijn, via de site moest ik constateren dat de levertijd opgeschoven was naar 5 februari 2014, en nu is de weer veranderd in 11 februari 2014.
En het ergste is dat je niet op de hoogte gesteld wordt van de wijziging in afleverdatum.
Zijn deze auto's overal zo slecht leverbaar?
Eindelijk is hij vandaag 15 februari dan toch binnen gekomen, het is wel een kleintje
Jan