HPI rallyauto Ford Fiesta 1:18 Ken Block

Allemensen, vanaf november al zitten wachten? Had je hem niet beter kunnen annuleren en ergens anders bestellen? De prijzen zijn overal redelijk gelijk toch? PKracing is in ieder geval wel eerlijk, daar staat al het hele jaar dat hij pas eind februari weer komt ;)

Ik heb de Ken Block HPI 1:18 inmiddels binnen en alles werkt naar behoren alleen zit er een hoogte slag in het rechter achterwiel, is zo iets te richten, of kan je beter de as vervangen?

As heb ik inmiddels gericht en draait als een zonnetje:D

Het valt mij op dat er met de standaard bandjes ook heel goed te driften is, ik laat hem maar ff zo tot ik deze bandjes opgebrand heb;)

Zie hier maar weinig reacties over deze auto:(

Jan

Laatst bewerkt:
Srry als dit link posten niet mag.

[mod]Klopt, reclame maken voor eigen sites is niet toegestaan tenzij je direct deeplinkt naar een item wat iemand kan helpen.[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar waarom iets nieuws opzetten terwijl er al hele grote forums met heel veel info, bouwprojecten en extreme tuning op alleen dit gebied bestaan?

Ik moet de achteras vervangen ivm slingering rechts achter, dit was al vanaf hij nieuw was, maar ik wil het nu toch oplossen en heb een nieuwe achteras besteld bij PK Model Racing.

Is dit een moeilijke klus, of valt het mee?

Verder bevalt de auto prima, wel heb ik last gehad dat er bij het op asfalt rijden gruis tussen de tandwieltjes van de motor naar de as kwam en de as hierdoor blokkeerde, dit was snel weer opgelost met behulp van een tandenborstel :D

Jan

Zo de nieuwe as vandaag van PK binnen gekregen, en deze zat er binnen 15min in, blijkt dus een klusje van niets te zijn

Laatst bewerkt:
Back