Oke , zelf weten , maar mocht die man vol blijven houden , wat ga je dan doen ?
tja je kunt er niet veel tegen doen he ik vraag gewoon of die hem weer terug wilt nemen of 200 euro vergoeding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke , zelf weten , maar mocht die man vol blijven houden , wat ga je dan doen ?
gewoon geld terug vragen, zou ik toch doen![]()
tuurlijk wacht ik reactie af ik ik beschulig niemand maar ik zit nu wel met een kloon
maar die man was wedstrijd rijder dan weet je toch wel of je een echte baja of een kloon koopt.
of heb ik dat mis?
Is het trouwens volledige zeker dat je een kloon hebt? Misschien heeft het winkelpersoneel wel een fout gemaakt?
Kwestie van alle opties even na te lopen.![]()
hey Beekman,
in je topic waarin je je nieuwe aanwinst laat zien meld je dat de tandwielen nog als nieuw zijn.
Mag ik nu gaan denken dat de verkoper de tandwielen heeft vervangen voor verkoop omdat hij dit probleem ook heeft gehad??
Wat ik me afvraag, want ik heb geen "klonen" is of een kloon zo veel slechter is dan een origineel.
Ik heb er dus geen ervaring mee zo als ik als zei.
Wat ik je aanraad is om toch maar de boel goed op maatvoering te controleren. Dus nieuw tandwiel er in en kijken of de tanden niet te ver uitelkaar staan. Dan heb je te veel speling en vreten de tanden elkaar zo op.
Je zegt dat het veel kleine dingen zijn waaraan je kunt zien dat het een kloon is. Nou, kom maar op met de details, ik, en denk je mede forummers, zijn benieuwd.
Wat ga je doen, dat ding maken of er mee terug naar de verkoper?
Denk dat hier zo langzamerhand wel een slotje op mag want het ging ten slotte over een tandwiel probleem
Maar, leg eens even duidelijk uit wat er nou precies loos was??
beekman15 zei:de plaat van de bandwiel was krom en dan liep het tandwiel verkeerd op het anderetandwiel
watte? Bandwiel? Kerel praat eens normaal en leer eens de onderdelen van je auto's bij hun echte naam te noemen! En niet zeggen dat je die niet weet, je l#lt namelijk overal mee en denkt overal verstand van te hebben, dus onderdelen bij de naam noemen mag geen probleem voor je zijn...
Door jouw manier van praten krijg je gewoon niets anders dan misverstanden, spraakverwarring maar wek je vooral irritaties op bij je medeforummers.
Als je de benaming van iets niet weet, noem dan de onderdeelnummers of maak foto's en gooi die online!
Suc6!