hpi baja tandwiel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beekman; luister je nu echt niet? Wat jij nu doet, heet laster. Jij beschuldigt die man openlijk van iets waarvan je niet zeker weet of hij er schuld aan had... Je mag nog blij zijn dat hij wellicht niets van dit topic afweet, want anders heeft hij wel degelijk een reden om een klacht in te dienen tegen je ouders (niet tegen jou, want jij bent -16).

Daarbij zul je waarschijnlijk moeilijk je 200 euro schadevergoeding kunnen claimen, want de enige bewijsstukken die er zijn, zijn mails en mondelinge overeenkomsten. In een rechtbank zijn die noppes waard.
Dus get over it; jij werd trouwens als koper ook geacht te weten wat je kocht. Zeker als je de auto bent gaan afhalen, heb je eerst alles kunnen inspecteren alvorens het product te kopen. Jij hebt dan ook gewoon ingestemd met de verkoop, dus jij deelt hier de verantwoordelijkheid!

Dit laatste geldt natuurlijk alleen maar als de verkoper daadwerkelijk ter kwader trouw gehandeld zou hebben.
Zoals al gezegd; contacteer die verkoper eens en wacht zijn reactie af. Als je tot dan niets weet, is hij geen oplichter. ("Iedereen wordt geacht onschuldig te zijn, tenzij de schuld bewezen wordt!")

tuurlijk wacht ik reactie af ik ik beschulig niemand maar ik zit nu wel met een kloon

Als je nu van te voren er zoveel tij d had ingestoken als nu, dan had je geweten dat het een kloon was.

Of iemand meegenomen die verstand van zaken heeft en niet ook vriendje wat evenveel ervaring als jezelf heeft.

Het is gewoon een rot gevoel, maar zoals al eerder aangegeven heb je er zelf bij ingestemd bij de koop.

Waarschijnlijk ook nog heel enthousiast, was ik ook bij mijn eerste -mis:confused: - aankoop.

Nadien dubbel goed uit gekeken.

Is het trouwens volledige zeker dat je een kloon hebt? Misschien heeft het winkelpersoneel wel een fout gemaakt?
Kwestie van alle opties even na te lopen. :)

maar die man was wedstrijd rijder dan weet je toch wel of je een echte baja of een kloon koopt.

of heb ik dat mis?

Gaat het draadje inmiddels over de kloon of over je tandwielprobleem? Laten we de zaken even gescheiden proberen te houden, ik heb je een aantal suggesties gedaan wat het kan zijn maar die zijn niet meer nodig?

maar die man was wedstrijd rijder dan weet je toch wel of je een echte baja of een kloon koopt.

of heb ik dat mis?

Het feit dat hij wedstrijden reed, is inderdaad geen garantie voor zijn kennis van echte baja's vs. klonen. (toch niet per definitie)

Is het trouwens volledige zeker dat je een kloon hebt? Misschien heeft het winkelpersoneel wel een fout gemaakt?
Kwestie van alle opties even na te lopen. :)

nou maico van rctuningraalte heeft zelf heel veel baja's gehad en die weet egt wel wat die zegt

je kunt zeer moeilijk zien dat het een kloon is het zijn alle maal van de kleine dingetjes

hey Beekman,

in je topic waarin je je nieuwe aanwinst laat zien meld je dat de tandwielen nog als nieuw zijn.
Mag ik nu gaan denken dat de verkoper de tandwielen heeft vervangen voor verkoop omdat hij dit probleem ook heeft gehad??

Wat ik me afvraag, want ik heb geen "klonen" is of een kloon zo veel slechter is dan een origineel.
Ik heb er dus geen ervaring mee zo als ik als zei.

Wat ik je aanraad is om toch maar de boel goed op maatvoering te controleren. Dus nieuw tandwiel er in en kijken of de tanden niet te ver uitelkaar staan. Dan heb je te veel speling en vreten de tanden elkaar zo op.

Je zegt dat het veel kleine dingen zijn waaraan je kunt zien dat het een kloon is. Nou, kom maar op met de details, ik, en denk je mede forummers, zijn benieuwd.

Wat ga je doen, dat ding maken of er mee terug naar de verkoper?

Denk dat hier zo langzamerhand wel een slotje op mag want het ging ten slotte over een tandwiel probleem

hey Beekman,

in je topic waarin je je nieuwe aanwinst laat zien meld je dat de tandwielen nog als nieuw zijn.
Mag ik nu gaan denken dat de verkoper de tandwielen heeft vervangen voor verkoop omdat hij dit probleem ook heeft gehad??

Wat ik me afvraag, want ik heb geen "klonen" is of een kloon zo veel slechter is dan een origineel.
Ik heb er dus geen ervaring mee zo als ik als zei.

Wat ik je aanraad is om toch maar de boel goed op maatvoering te controleren. Dus nieuw tandwiel er in en kijken of de tanden niet te ver uitelkaar staan. Dan heb je te veel speling en vreten de tanden elkaar zo op.

Je zegt dat het veel kleine dingen zijn waaraan je kunt zien dat het een kloon is. Nou, kom maar op met de details, ik, en denk je mede forummers, zijn benieuwd.

Wat ga je doen, dat ding maken of er mee terug naar de verkoper?

Denk dat hier zo langzamerhand wel een slotje op mag want het ging ten slotte over een tandwiel probleem

ik heb de baja naar maico gebracht en die kon aan de spoiler en de chassie en de benzine slangen en van de kleinen dingetjes zien dat het een kloon is

en wat is er slecht aan 1e keer rijden

servo kapot trekstarter kapot tandwiel kapot

ik ga de verkoopen idd bellen

en er mag wel een slotje op ja

jammer beekman dat het weer allemaal zo moet met je autotje
je weet nooit of het moedwillig of perongeluk is gegaan maar ondertussen zit je er wel mee.
anyways , genoeg info hierboven om je tandwiel probleem op te lossen.

veel geluk

scott

Nou, da's fijn voor je dat het opgelost is. Maar, leg eens even duidelijk uit wat er nou precies loos was??

Maar, leg eens even duidelijk uit wat er nou precies loos was??

beekman15 zei:
de plaat van de bandwiel was krom en dan liep het tandwiel verkeerd op het anderetandwiel

watte? Bandwiel? Kerel praat eens normaal en leer eens de onderdelen van je auto's bij hun echte naam te noemen! En niet zeggen dat je die niet weet, je l#lt namelijk overal mee en denkt overal verstand van te hebben, dus onderdelen bij de naam noemen mag geen probleem voor je zijn...
Door jouw manier van praten krijg je gewoon niets anders dan misverstanden, spraakverwarring maar wek je vooral irritaties op bij je medeforummers.
Als je de benaming van iets niet weet, noem dan de onderdeelnummers of maak foto's en gooi die online!

Suc6!

watte? Bandwiel? Kerel praat eens normaal en leer eens de onderdelen van je auto's bij hun echte naam te noemen! En niet zeggen dat je die niet weet, je l#lt namelijk overal mee en denkt overal verstand van te hebben, dus onderdelen bij de naam noemen mag geen probleem voor je zijn...
Door jouw manier van praten krijg je gewoon niets anders dan misverstanden, spraakverwarring maar wek je vooral irritaties op bij je medeforummers.
Als je de benaming van iets niet weet, noem dan de onderdeelnummers of maak foto's en gooi die online!

Suc6!

? waar slaat dit nou weer op dan

zoits heet mischien dyslectie en wat maakt een typ foutje uit

ja en heb al foto's gemaakt

Had al "spijt" toen ik op OK drukte, maargoed...Boeit me ook niet eigenlijk.
Houd me al een paar weken stil en dat zullen er wel meer doen hier, daar ben ik van overtuigd.

Heb even de vrijheid genomen je 18 pagina's postinggeschiedenis door te nemen, maar ik heb nergens het woord Dyslexie gezien hoor? Zelfs dat woord kun je niet schrijven.
Dan daarbij heeft dat niks met kennis van je auto te maken of het fatsoenlijk omschrijven van je probleem....

Ik laat het hierbij, ik ga niet met je in discussie verder, dat heeft toch geen zin.
Ik ben m'n ei kwijt en ik wens je veel succes!

Oei oei; dyslexie? :roll: Dat geloven we hier meteen ja. Ik kan je zeggen, Beekman, dat ik een vorm van dyslexie heb gehad en ik herken de typische schrijffouten bijna meteen. En jij hebt bij het schrijven van jouw tekstjes absoluut geen last van dyslexie. ;)

Trouwens; meteen daarna schrijf je je schrijffout toe aan een typfout, dus dan spreek je jezelf tegen.

N.B.: het gaat mij hier niet om het feit dat je schrijffouten maakt (hoewel die inderdaad wel erg vervelend zijn...), maar wel om het feit dat je zomaar meteen aanhaalt dat je dyslexie hebt zonder dat je het werkelijk hebt. Op die manier worden mensen die écht dyslexie hebben minder snel geloofd en wordt er ook minder rekening met hun gehouden. Dus dat vind ik érg ongepast en ongemanierd van je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back