Hollein Libelle Evo V2 elektro

Ik was ook aan het denken om 2 kanalen te gebruiken flap links en flap rechts , dan zou je 1 kunnen ompolen denk ik toch ? Ik wil eigenlijk ook mijn rudder op het aileron kanaal kwestie van gemakkellijk sturen . Ik heb een Spektrum zender mode 1. Ik heb nu wel een 6 kanaals ontvangertje zitten dus geen kanaal 7 ?
Ik heb een reverse kabel besteld , zal het eenvoudigste zijn ; :D

Laatst bewerkt:
Het begint er op te gelijken , mooie gelijke knik in de vleuegels ook maar de ene weegt 101 gr en de andere 111 gr . Is dat verwaarlozen of moet ik die lichtere vleuegel wat verzwaren ? 10 Grammetjes ?
P1110003 (2).JPG

P1110001 (2).JPG

Ja het is gelukt met een beetje hulp van een clublid die hier op het forum ook al eens durft te posten , lees maar

Dries Neyrinck
Jij had een dx18 he? Kies voor 1 ail 2 flaps in aircraft setup. Standaard komt r flap dan op kan6 en l flap op kan 7. Nu ga je naar channel assign en wijs je kanaal 5 toe aan l flap
en klaar was kees . ( te oubollig ? )

Hij is vandaag ingevlogen maar de prop klaot niet dicht. De rem staat wel op in de esc. Er is ergens iets met een rekker of zo om te prop te helpen dichtklappen? Heeft er iemand een foto hoe je die moet bevestigen?

Sent from my FIG-LX1 using Modelbouwforum.nl mobile app

Ja hier kun je een "rekker" voor gebruiken, doen zoals het plaatje wat ik bij Reisenauer gepikt heb maar dan het elastiek even als een achtje om de as laten lopen

Bijlagen

• Progu.jpg
    Progu.jpg
    130,4 KB · Weergaven: 260
Back