Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als het met de andere vertanding wel goed ging ben je nu overgeared !!
Je gaat ineens 9 tanden kleiner op je spur terwijl je met 2 of misschien 3 tanden op je pinion zou moeten werken.
De genomen stap zwaarder vertanden is nu ineens te groot...
Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5
Stroom wil oplopen met derde macht van gearing and Kv . In jouw geval met factor (18/77 x 86/18)³ = (86/77)³ = 1,4, een 40% hogere stroom. Je regelaar en accu hebben blijkbaar de ruimte voor die extra stroom, je motor niet (meer).... Ik heb een Ezrun brushless motor (3656 4600kv) in mijn 2 WD (Short Course), met een 18/86 gearing.
Ik wil minder koppel om wheelspin beter te controleren en ik denk dat een 18/77 gearing hier wel bij past ...
Waarom/waardoor gaat de temperatuur van de regelaar omhoog?kijk eerst maar eens of je de temp wat lager krijgen kan. 17 of 16t pinion.
de motor temp zal dan omlaag gaan en de temp van de esc iets omhoog ...
Waarom/waardoor gaat de temperatuur van de regelaar omhoog?
nope, de motor word dan warmer.Bij hoger toerental worden de motor en regelaar warmer, wanneer ik de spur nu kleiner of pinion groter doe maakt de motor minder toeren, zou de motor dan koeler blijven?
kan je ook wheely's maken?kijk eerst maar eens of je de temp wat lager krijgen kan. 17 of 16t pinion.
de motor temp zal dan omlaag gaan en de temp van de esc iets omhoog.
minder koppel krijg je dan niet. dat zou je met de slipper moeten doen of met je trigger finger