Of je moet zelfmoord neigingen hebben.lol
Mvg.Bernard
Mvg.Bernard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en ja hoor! mijn 450 de grond in. nieuwe bladen er op moeten zetten. stom van me dat ik niet heb gekeken of de servo´s stuk waren, want met volgende vlucht weer de grond in want de servo´s waren dus stukk.... Dom Dom Dom!
Voordeel van crashen is dat je leert sleutelen en het mechanisme goed leert kennen.![]()
Hoera, zonet m'n Trex 450 in een bloemenveld geplant![]()
Schade valt op het eerste zicht nog mee. Bladen, mainshaft, tailboom. TT en featheringshaft heb ik nog niet kunnen checken. Verder ziet alles er goed uit op de canopy na. Die heeft een paar barstjes en 1 scheurtje dat misschien wel te herstellen valt.
Oorzaak was mezelf. Wou een nieuw figuur oefenen dat ik op de sim goed beheerste en met m'n mCPx. De heli raakte steeds verder van me weg en ik raakte de orientatie kwijt. Nog een poging gedaan gedaan om hem te terug te halen, maar dat bocht niet baten. Throttle hold erop gegooid en hij is met z'n neus recht in het zand gegaan. Dat mul zand en de canopy hebben de klap gevangen. De blades en mainshaft en tailboom moesten er natuurlijk ook wel aan geloven.
Nuja, ik schat de kosten op zo'n 30euro. Valt al bij al nog mee. Was toch van plan om de heli volledig te rebuilden als ik m'n vBar deze week ging ophalen.
dat is ook de bedoeling van throttle hold,
throttle blijft constant (hold)
en pitch woord gewoon met de stick gestuurt,
ik heb 4 pitchkurven: N idle1 idle2 throttle hold
- een voor opstarten (en landen)
-een voor rondjes
-een voor 3D
-een voor throttle hold met autorotations-funktion, darom die extra kurve.