]
inmiddels maar een nesp besteld in de hoop dat ik de kosten wat kan drukken hahah
grtz jom
Moet je niet gaan crashen zoals ik dat doe, dat kost je gauw een receiver voor de Pro

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
]
inmiddels maar een nesp besteld in de hoop dat ik de kosten wat kan drukken hahah
grtz jom
Zo anko, denk dat jij qua kosten toch wel hoog komt in dit topic of niet? Wat kost een gem crash bij de 550 ?
Lijkt me toch het meest ellendig. Een crash door mechanisch falen en niet door eigen toedoen. Hoe valt zo'n oudje nog te besturen dan? Zeker geen moderne gyro's etc?
Lijkt me toch het meest ellendig. Een crash door mechanisch falen en niet door eigen toedoen. Hoe valt zo'n oudje nog te besturen dan? Zeker geen moderne gyro's etc?
Wel handig om met zo'n instelling te vliegen dat een crash je gewoon niets kan schelen, dan durf je ook meer te doen, beetje net als in de sim.Zie mijn onderschrift..
Komt wel bij dat het me niet echt intresseert... ik wil gewoon ver komen.. en vanaf februari 2010 tot nu heb ik enorme vooruitgang gemaakt(van een lama tot 3d..)
Als je dan ook nog een mooie korting op de bladen krijgt is dat nog te overzien.Crash met een 550 is dankzij hobbymaniac meestal rond de 100 euro+ set mainblades.