Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben eens benieuwd met biodiesel dat ga ik binnekort proberen
Zal er eens een foto van maken![]()
Waar kan ik die 3W rookvloeistof een beetje slim bestellen / kopen?
Want bio-diesel zou ik echt niet weten waar ik dat vandaan moet halen. Jah, zonnebloemolie bij de supermarkt :X
Ik wou dat spul waar jy het over had ook eens gaan proberen en had het erover met iemand
om het met dat spul te proberen en dit zou niet werken vertelde hij mij .
Grt.
ja oke maar waarom zou dat niet werken dan?? heeft hij je dat ook verteld?
het spul is namelijk ontwikkeld om schoon en volledig te verdampen bij een bepaalde temperatuur.
Ik heb een keer ergens gelezen dat je het beste een mengsel van diesel en parrafiene(lampenolie) kan maken, dit zou ook een heel mooi effect geven.
ja oke maar waarom zou dat niet werken dan?? heeft hij je dat ook verteld?
het spul is namelijk ontwikkeld om schoon en volledig te verdampen bij een bepaalde temperatuur.
Die bepaalde temperatuur is namelijk een probleem want die ga je nooit halen als je het inspuit in je uitlaat.
Die kannetjes die je in een rookmachine gooit is gewoon paraffine olie. Als je dit gebruikt als rookvloeistof krijg je wel wat rook maar vooral veel niet verdampte paraffine olie uit je uitlaat.
Bovendien kan een redelijk rookmachine van 2000 watt niet tippen aan een 80 cc met 3w smoke olie. Laat staan een 150 cc.
Om een schuur van +/- 80 meter lang, 15 meter breed en een meter of 6 hoog vol te krijgen met 2 rookmachines valt niet mee.
Die 80 cc deed het stuk vlotter alleen wel met 1 groot nadeel. In de schuur heeft nog wel een tijdje naar die zoete "aarbeien" lucht geroken :wink:
Is het makkelijk om een smoke aansluiting op een demper te maken?
Ik heb een mvvs 58 met mvvs uitlaat zie foto
![]()
Nu is mijn vraag kan je zomaar een nippel in de uitlaat maken
en waar moet hij precies komen?
ik heb de motor nog niet als het goed is komt hij maandag binnen
het is wel de zelfde als op de foto
gr erik