Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
omdat geschreven werd over gas geven en Brutus altijd over gloeiplugmotoren schrijft.
Ben je al wat verder gekomen met bouwen?
Aan de voorkant zou ik 2 doken in de vleugel inbouwen, die steek je dak ik het dak van de cockpit. Aan de achterzijde kun je dan de vleugel vastzetten met 2 nylon bouten. Zorg wel dat de bouten en doken voldoende hout rondom zich hebben en in de romp moet dan natuurlijk ook het nodige aan versteviging.....ik heb effe gauw een plaatje getekend. Vanavond maak ik wel een foto voor je van m'n eigen kistje.Bekijk bijlage 353413
Vergeet er nog bij te zeggen, dat ik het dapper van je vind dat je opnieuw begonnen bent met de vleugel!
Dapper? Absoluut!Vergeet er nog bij te zeggen, dat ik het dapper van je vind dat je opnieuw begonnen bent met de vleugel!
Dapper? Absoluut!
Maar ik moet er toch bij zeggen dat ik in die foto's dingen zie, die ik ongeschikt vind om succesvol mee te gaan vliegen en ook niet even vlot te verhelpen lijken te zijn..
Dat is altijd een risico als beginners, helemaal zonder enige voorkennis, een modelvliegtuig willen maken.
Het is een bekend probleem:
Helaas voelen te veel mensen zich te goed om eerst een paar simpele, onbestuurde werpmodelletjes te maken om daarmee oman met de materialen en de effecten van afstellingen op het vlieggedrag te leren kennen. Dan is de stap naar een succesvol, bestuurd model een stuk kleiner en waarschijnlijk zelfstandig te maken.
De meesten echter krijgen het pas echt in hun vingers na hulp bij een club of van een ervaren modelvlieger.
Leuker kunnen we het niet maken....
P.S., Ik heb mezelf ook het meeste aangeleerd, maar ik besef nu pas hoeveel geluk ik daarbij heb gehad.
Wat zijn de concrete dingen die niet kloppen?Dapper? Absoluut![emoji106]
Maar ik moet er toch bij zeggen dat ik in die foto's dingen zie, die ik ongeschikt vind om succesvol mee te gaan vliegen en ook niet even vlot te verhelpen lijken te zijn..
Dat is altijd een risico als beginners, helemaal zonder enige voorkennis, een modelvliegtuig willen maken.
Het is een bekend probleem:
Helaas voelen te veel mensen zich te goed om eerst een paar simpele, onbestuurde werpmodelletjes te maken om daarmee oman met de materialen en de effecten van afstellingen op het vlieggedrag te leren kennen. Dan is de stap naar een succesvol, bestuurd model een stuk kleiner en waarschijnlijk zelfstandig te maken.
De meesten echter krijgen het pas echt in hun vingers na hulp bij een club of van een ervaren modelvlieger.
Leuker kunnen we het niet maken....
P.S., Ik heb mezelf ook het meeste aangeleerd, maar ik besef nu pas hoeveel geluk ik daarbij heb gehad.
Moeten ze jou met z'n tweeën in bedwang houden?[emoji13][emoji1787]Ik heb twee clubleden die mij leren bouwen. Het is zonde van de tijd, de energie en het geld om de boel te verprutsen.
dat ligt eraan wat voor motor/prop je gaat gebruiken, maar het is een bruikbaar formaat
Stelregel is ongeveer:
10% van het totaalgewicht is motor,
20% van het totaalgewicht is accu.
Onderstaande is een leuk stukje informatie over electro vliegen. Leerzaam leesvoer!
https://www.google.com/url?sa=t&sou...FjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw2xXg7rmK7rzKh8EKfZ1KVJ