Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel Herman , ik ben er stiekem “apen trots opHet is een plaatje geworden.
Je mag er terecht trots op zijn.
Zo'n model is een ware leerschool, waarbij je een ware evolutie in je kennis en kunde ziet tussen wat je in het begin deed en waarmee je geëindigd bent.
Als je dit schip tot een goed einde maakt, wat hier zeker het geval is, dan kan je (bijna) alles aan.
Succes met je verdere modelbouw carrière.
Zij is prachtig geworden Henk. Dit is iets waar je zeer zeker trots op mag zijn.![]()
ik ben er stiekem “apen trots op
Aller laatste update:
Maart 2020 begonnen met de bouw van de HMS Victory eind november 2021 gerealiseerd met uitzondering van aankleding van bepaalde beleg-punten.
Maar goed het was een lange en interessante reis, veel fouten gemaakt en regelmatig dingen opnieuw moeten maken ( aldoende leert men) . Dankzij alle hulp en adviezen is dit mijn eindresultaat van een leerzame periode, waarvoor Dank aan iedereen!. Ik denk dat dit project voor een eerste bouw poging redelijk geslaagd is, ik heb er in ieder geval veel plezier aan gehad.
Als laatste werkzaamheden heb het touwwerk afgemaakt masten ra’s en de vallen, en als laatste een bescheiden standaardje waar ze op staat te pronken.
Bekijk bijlage 468230 Bekijk bijlage 468231 Bekijk bijlage 468232 Bekijk bijlage 468233