pietsan
Forum veteraan
Jammer Henk, alhoewel ik de frustratie wel kan begrijpen. Om dit in de toekomst te vermijden zou ik als ik jou was wat meer foto's plaatsen van je vorderingen dan worden dit soort foutjes al in een vroeg stadium ontdekt. Het is moeilijk te zien wat je precies bedoeld, het lijkt er op dat je talrepen verkeerd zijn ingeschoren als ik de foto vergroot, hiervoor hoef je in principe niet het hele want te slopen doch 'slechts' opnieuw de talrepen inscheren, lijkt mij niet echt onoverkomelijk.Heren wederom dank voor alle complimenten.
Ik kom net tot de ontdekking, dat alle maar dan ook alle juffer blokken verkeerd gemonteerd zitten( touwwerk) dit is nu de zoveelste fout die ik gemaakt heb. Ik weet met vallen en opstaan moet je het leren. Natuurlijk kan ik alles weer los knippen en herstellen, daar heb ik op dit moment ff totaal geen zin meer in.
Ik ben nu even te vaak gevallen en heb besloten deze werf te sluiten.
Ps : nogmaals dank aan iedereen voor de geweldige support , tips en alle mooie woorden
Ik zie niet het commentaar van Koos, gebeurde tegelijk met mijn reactie. Slaap er een nachtje over, want het is wel zonde van al dat mooie werk wat je in dit model hebt gestopt. En tot slot;
De beste leermeester bestaat altijd uit je eigen fouten, die maak je over het algemeen geen 2 x.