TIMBERWOLF
Forum veteraan
das boetseer kklei is zeer aan te raden hard zonder oven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Hans, kun je al weer bij de schuifmaat komen?De stiften van de losse koppen liggen rond de 4 mm. Ik kan momenteel niet exact nameten want mijn schuifmaat ligt in de werkplaats (en het regent als een malle hier).
Ja, het is droog nu.Hallo Hans, kun je al weer bij de schuifmaat komen?![]()
Ok, ga ff kijken of ik een opvul busje naar 6mm kan krijgen. Anders zijn de schroefjes te kort en ben ik bang dat ik geen goede warmte toevoer krijg.Ja, het is droog nu.
Stiftdiameter is 4 mm
SorryHet maken van rasters...
Ik gebruikte verdunde witte houtlijm. en dan met een kwastje ruim aanbrengen, dan zuigt het meeste zich capilair vol. het teveel eraf blazen. even over natte doek halen kan ook.
Drogen en klaar.
Ok, bedankt voor de tipNee minder water dan lijm. het stroperige haal ik er altijd vanaf. zo gauw hij loopt als water stop ik met verdunnen.
Naast de eerder gegeven antwoorden zijn er ook diverse gerenommeerde modelbouwzaken waar je dit soort zaken kunt aanschaffen, Denk hierbij aan Historische modelbouw, Sjaaks Hobbyhop, Baliën in Antwerpen, etc. etc. gewoon ff Googelen...…Waar kan ik losse onderdelen zoals grating 33mm en 39mm (roosters) en walnoten latjes 2x4 mm kopen