HMS Victory Mantua -Panart 1/78 (Henk)

• Topicstarter Topicstarter Flying Scotsman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Henk

Wat een mooi verslag heb je gemaakt en heb het nu helemaal gelezen na dat ik van je weet dat je het verslag hier op gezet hebt en het ziet er geweldig uit.
Ja met meer mensen weet je meer dan alleen en deze mensen hebben elk op hun wijze ervaring ermee.

Succes en zal je verslag zeker volgen.

Grt Reinier

Let wel dat de soldeerbout waarin de koppen zitten niet zo'n groot deel van de totaalprijs is. Je kunt dan overwegen gewoon een compleet apparaat te kopen. Stuur maar een mail aan Kolderstok at Gmail punt com dan informeer ik je even over prijzen.

Even een update: bezig geweest met de luiken. Het lastige is dat de 2x4mm nogal krom is , volgens de winkelhaak is alles haaks maar als je er op kijkt lijkt het niet zo. De latjes lopen op een of andere manier krom weg. Weet echter niet hoe dit op te lossen. Misschien hebben jullie een oplossing. Tevens hoe verlijmen jullie de rasters,
190CE506-05C1-406A-8C2A-826B761B6C8C.jpeg

Het maken van rasters... :mad:

Ik gebruikte verdunde witte houtlijm. en dan met een kwastje ruim aanbrengen, dan zuigt het meeste zich capilair vol. het teveel eraf blazen. even over natte doek halen kan ook.

Drogen en klaar.

Het maken van rasters... :mad:

Ik gebruikte verdunde witte houtlijm. en dan met een kwastje ruim aanbrengen, dan zuigt het meeste zich capilair vol. het teveel eraf blazen. even over natte doek halen kan ook.

Drogen en klaar.
Sorry :hammer:ik beheers de termen nog niet, kom pas kijken ;)

Verdun je de houtlijm 50/50?

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar kan ik losse onderdelen zoals grating 33mm en 39mm (roosters) en walnoten latjes 2x4 mm kopen

Waar kan ik losse onderdelen zoals grating 33mm en 39mm (roosters) en walnoten latjes 2x4 mm kopen
Naast de eerder gegeven antwoorden zijn er ook diverse gerenommeerde modelbouwzaken waar je dit soort zaken kunt aanschaffen, Denk hierbij aan Historische modelbouw, Sjaaks Hobbyhop, Baliën in Antwerpen, etc. etc. gewoon ff Googelen...…
Amati heeft deze gratings in een aantal maten.....
Succes verder.

Reinierd bedankt voor de link :)

Stephan bedankt voor de tip
Is inmiddels geroggeld ;)

Koos, jij natuurlijk ook bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back