TIMBERWOLF
Forum veteraan
heel mooi geworden eduard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk zou ik er niets aan doen, maar de plaatjes langzaam laten verouderen, ook iedere vorm van lak of vernis houd dit tegen. De plaatjes worden met de tijd steeds mooier en het glimmende gaat er af. Ik weet dit omdat ik mijn doorsnede van de vIctory ook heb bekoperd en dat word alleen maar beter. (het geringe kleurverschil in het begin verdwijnt vanzelf)Inmiddels een aanvang gemaakt met de achterstevenzijde. Begint al aardig op te schieten.
Er ontstaat nu al een behoorlijk kleurverschil tussen voor en achterkant. Ik wil deze dus eigenlijk zo snel mogelijk afmaken en behandelen. Hebben jullie tips?
Mijn gedachte was de boel goed schoon te maken met Alabastine stickerverwijderaar, daarna met heel dunne staalwol schuren, afnemen met een doek en daarna in de blanke metaalvernis zetten. Mede gebaseerd op Mondfeld.
Maar andere tips zijn ook welkom!
Bekijk bijlage 306944
Ik zou alle zichtbare lijm verwijderen.Dank Piet. En evt heel kleine lijmrestjes, geven die nog ‘vieze’ verkleuring? Of gewoon laten zitten.