TIMBERWOLF
Forum veteraan
mooi gemaakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alleen de ankertrossen zijn op het model aanwezig en lopen dus (suggestief) van de ankers door de kluizen naar de beting en vandaar door de gaten in de roosters naar beneden, de kabelaring heb ik niet gemaakt. Is ook niet nodig omdat de ankers aan de rusten hangen en de trossen zijn helemaal binnen. Dus wat je op mijn foto ziet zijn de ankertrossen zelf. Misschien moet je eens opzoeken wat een kabelaring precies is, want ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik het beter moet uitleggen dan in de post 709 hierboven. En ja, de ankertrossen zijn een eindje in de kluisgaten gestoken en met een druppie houtlijm geborgd.Piet dank weer voor je uitgebreidde antwoord. Ik denk dat ik het begrijp. Alleen zeg je dat je de kabelaring op jouw model niet hebt aangelegd. Bedoel je dat je die niet hebt verbonden met de ankertrossen zoals je boven schrijft. Want op de foto loopt er touw langs de beting. Dat is toch de kabelaring?
Heb je de ankertrossen in de kluisgaten verlijmd?