HMS Diana Caldercraft (Flying Scotsman)

• Topicstarter Topicstarter Flying Scotsman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Henk ik het nouw eers tijd gehad om alles weer bij te lees. Dit is nouw werklijk jammer maar dis zoos @*Hans* zeg - dit zal jouw altijd steur. De advies wat hier jij krij is allemaal uitstekend en jij is beslist op de regte pad. Ik kan ook net bijvoegd wat @Pingu57 Peter gezeg het. Deze het ik ook op dezelfde manier gedoen met mij scratch-build kannonen in de kuil - maak een roplaard en kanon zo perfek als jij kan en gebruik deze as controle. Dit geef net meer gemoedsrust.

Kleine Update

Een proef kanon opgebouwd en de nieuwe sponningen/ raamwerken zijn klaar voor montage. Maatvoering 3 keer gecontroleerd en afgetekend (Wish my luck ;))

8380E98F-F7B3-446B-B403-E533C02B4FA6.jpeg

Netjes gedaan Henk en straks met het aanbrengen van de 2e laag huidgangen zijn je reparaties niet meer zichtbaar en ben je blij dat je het hebt gedaan :)

Netjes gedaan Henk en straks met het aanbrengen van de 2e laag huidgangen zijn je reparaties niet meer zichtbaar en ben je blij dat je het hebt gedaan :)
Dank je, was ff doorbijten maar ik ben zeker blij dat ik het gedaan heb, dan is dubbele beplanking wel een voordeel (escape ).

Heel mooi gedaan Henk, het kanon steekt nu mooi naar buiten.:worship::worship:
Dank je Peter, het mooie is dat dit op elke plaats het geval is;)

Update :

Verschansingen zijn geplaatst, spanten staan er nog ter ondersteuning en bescherming, is nog wat fragiele situatie. Spanten zijn al wel ingezaagd waardoor het weghalen makkelijker gaat worden.
Tevens hulp lijsten geplaatst voor de start met de 2e beplanking, naar boven met 1x4 mm noten lijsten. Ik hoop dat zeeg goed is ?

E63B1B0B-A288-42D9-8C5C-378E9DB8FEEB.jpeg
8FFF9031-8E47-451C-B2C1-CC6B141673A4.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back