Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Netjes, Piet. Dat wordt een imposante voorzijde met al dat staande tuig.De laatste 2 stagen gezet, voorstengen stag + de loze stag, 2 spreilatten waarvan één halverwege het fokke want en één onder in het stengen want (beide aan bakboord) en nu bezig met de weeflijntjes. De detail foto's wilden vandaag niet lukken.
De voorstengen stagen zijn om de top van de marssteng geslagen en lopen aan weerszijde van de top aan de boegspriet door de vioolstukken naar ringen aan de boeg, 1 aan bak- en 1 aan stuurboord,
Bekijk bijlage 515613
Bekijk bijlage 515614
Ach Piet, zolang het leuke dingen of zaken betreft die er tussen komen is dat niet zo erg, we hebben geduld hoorVan de plannen voor vandaag is niets terecht gekomen omdat er wat tussen kwam
Bekijk bijlage 515827
OK Koos het was gezellige visite, ik zie dat bovenstaande bericht je 5.000e was, dus vanaf nu hoor je officieel ook tot de forum veteranen clubAch Piet, zolang het leuke dingen of zaken betreft die er tussen komen is dat niet zo erg, we hebben geduld hoor![]()
Maar al met al is het weer een mooi plaatje aan het worden![]()
Dank je wel Peter, de rug zal altijd een probleem blijven en meestal gaat het na de behandeling weer stukken beter.Dat is weer heel jammer Piet, ik hoop dat die behandeling wat gaat helpen, maar al die weeflijntjes zitten er weer prachtig op![]()
Het gereedschap van proxxon heb ik bekeken in jou verslag en volgens mij heb ik de zelfde gekocht. Ik heb nu toch wat meer vermogen als de micromot van 12 volt en dat is precies wat ik zocht.Mooi gereedschap Piet. Ik hoop dat je er veel gemak en plezier aan hebt. Ik denk het wel en past mooi in jouw "beperkte" ruimte!
Die opmerking van de "krakende wagen"....
Overigens veel succes met de rug behandeling. Zo te horen heb je die al eens eerder gehad en gaat het daarna een stukje beter.![]()