HMS Agamemnon 1781 (Caldercraft 1:64)

• Topicstarter Topicstarter Germt
  • Startdatum Startdatum
Germt,
Ik weet niet hoe het bij de Agamemnon is maar bij de Victory gaat de kaapstander door twee dekken heen. Alleen op het onderste dek zit een ring met nokken en een pen die terugdraaien blokkeert. Is het hier maar op één dek ?

Volgens de doorsnede tekening die ik heb van Aggy staan er inderdaad dubbele spillen. Alleen deze zal geplaatst worden, want de rest is ABSOLUUT onzichtbaar.

mooi vermaakt germt , nog een likje verf of laat je het zo ?

Ze wordt nog geschilderd Dirk, rood met zwarte biezen, maar hoe de verdeling precies is moet ik nog even opzoeken, maar ik heb er een voorbeeld van:D

En hatseflats.........klaar:D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik maar weer terug ga naar lego......
Hier kan ik lang van ze leven niet aan tippen.
Is er een knoppie waar ik de tijd terug kan draaien ?

Netjes gedaan Germt !

Ik denk dat ik maar weer terug ga naar lego......
Hier kan ik lang van ze leven niet aan tippen.
Is er een knoppie waar ik de tijd terug kan draaien ?

Netjes gedaan Germt !

Valt wel mee hoor Sjors, als ik jouw San Ildefonso zie kan ik daar ook bewondering voor hebben.
Ik doe dit soort dingen graag tussendoor, want het beplanken van de eerste laag gaat mij snel vervelen, en kost een hoop tijd, dus wissel ik een beetje af, om fouten bij het beplanken te voorkomen.
Bovendien staan er op MSW natuurlijk vele schitterende verslagen en daar probeer ik weer mijn voordeel mee te doen;)

Ik weet wat je bedoelt met dan beplanken Germt.
Ik heb een break genomen van 5 dagen.......
Uiteraard ook omdat ik moest werken , maar vandaag maar weer eens verder met dat beplanken.
Eens zien hoever ik kom......
En voor de afwisseling de rolpaarden gemaakt.
Nu nog 570 gaatjes boren in die rolpaarden voor de ogen ....
Latere zorg.......

Ik weet wat je bedoelt met dan beplanken Germt.
Ik heb een break genomen van 5 dagen.......
Uiteraard ook omdat ik moest werken , maar vandaag maar weer eens verder met dat beplanken.
Eens zien hoever ik kom......

Herkenbaar :rolleyes:. Nog 2 planken aan beide zijden en de Victory is dicht. Ik ben niks anders tussendoor gaan doen, anders komt de beplanking misschien nooit af. Zo ken ik er nog wel een paar: autowassen, tuinmeubels schoonmaken: s**t karweitjes, maar als het klaar is geeft het een goed gevoel:cool:.

De voorzijde van het schip is nagenoeg dicht, nog 4 planken
full

Zit je weken te meten en voorzichtig en precies te planken en dan merk je dat je niet goed uitkomt, waarschijnlijk een meetfoutje, maar is makkelijk op te lossen;)
Foto's als ze dicht is!

Laatst bewerkt door een moderator:
Balen!

(en wat een druk banaantje heb je in je bericht staan zeg..)

Back