hmav-Bounty, caldercraft kit

Zorgketting

Dank voor de complimenten. ik was nog één dingetje vergeten, de zorgketting voor het roer. Zit er inmiddels op. Nu is ze echt klaar!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Je weet dat ik nooit vervelend doe hé Piet, maar zou de zorgketting niet gezwart moeten worden, mij lijkt dat persoonlijk wel mooier:)

Zwart....

full

De ketting is gezwart en ziet er inderdaad wat realistischer uit.

Piet,

ik heb echt genoten van jouw verslag, vooral ook veel nieuws opgestoken en heel veel mooie plaatjes zien passeren.
Het eindresultaat is er ook naar: :worship:

Ik hoop niet dat je het schip te snel gaat verkopen en nog aan ons kunt tonen binnenkort.
Succes met de volgende uitdaging, ... maar eerst nagenieten :cool:

Grt
Diederik

Piet,

Ik hoop niet dat je het schip te snel gaat verkopen en nog aan ons kunt tonen binnenkort.

Grt
Diederik

Het verkopen valt wel mee hoor, maar ik kan ze nu eenmaal niet allemaal bewaren. Vroeger gaf ik ze weg voor een verjaardag of iets dergelijks, maar een beetje bouwkit kost tegenwoordig heel wat eurootjes en die kosten probeer ik er wel voor terug te krijgen als iemand geïntresseerd is.

Prachtig werk! Ik zal er nog een aantal moeten doen eer ik op dat niveau kom denk ik dan :)

Wat betreft dat verkopen : hoeveel kan je daar dan voor vragen?
Gewoon de prijs van de aankoop of toch wat meer want het is toch 'hand made' he...

Wat betreft dat verkopen : hoeveel kan je daar dan voor vragen?
Gewoon de prijs van de aankoop of toch wat meer want het is toch 'hand made' he...

Als ik een boot verkoop dan is het altijd tegen de prijs die ik ervoor heb betaald, dus de kit, verf en lijm enz.
Als je er meer voor vraagd, dat kan natuurlijk maar of daar richtlijnen voor zijn dat weet ik niet.

standaard

Ik heb nog geen nieuwe (mooie) standaard voor de Bounty, dus doe ik het zolang maar met het bouwdok. De datum is het bouwjaar van de bounty, volgens mij werd ze pas in 1787 overgedragen aan de Admiralty.
full

Back