Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zeker weten cute. Het motortje vergeleken met de servo plugs zou op 8mm uitkomen. Staartmotor lijkt ook de gewone 6mm versie. Het hoofdtandwiel is ook extreem klein in vergelijk met de 80 en 100. Dat betekent een hele hoge headspeed en icm met de lage kop en kleine afmetingen verwacht ik dat dit een super wendbaar mini raketje gaat worden.
De horizon hobby bl inrunner voor de nano cpx is ook 8mm![]()
''Dat betekent een hele hoge headspeed" dat betekend ook dat de pitch heel precies afgesteld moet zijn op dat klein ding.
Vind ik niet zo erg. Op mijn mcpx met spin 16.300 draait de kop volgens de tacho ook met meer dan 7500 toeren rond op 100%. Het afstellen vind ik het probleem niet, de gevoeligheid op de sticks dan weer wel. Vlieg dus meestal op 70%
[media=youtube]Video ID[/media]
[media=youtube]GPjYvDqBtls[/media]
Als je continuous rolls of scherpe en opeenvolgende 3D manoeuvres maakt is het de betere keuze. Voor gewoon vliegen is het verschil niet merkbaar anders dan de kosten.
Zit hem puur in het fijt dat de nano cpx standaard 25C lipo´s heeft. Dat vliegt wel heel lekker de nano cpx is mijn favorite heli in de hangaar op het moment. De nieuwe Hisky 100 en 130 zijn 2S brushless. Ik heb nog niets gehoord over en nieuwe CP80.