Het Schipperscafe deel 6

Heb er nu alle vertrouwen in hoor Raf! In de 15 jaar dat ze vaart eigenlijk nooit problemen gehad. Had afgelopen winter nogal rigoureus de kluisgaten onderhanden gehad en dacht aanvankelijk dat daar het lek zat. Maar bij het leeghalen zag ik ook nattigheid bij de bluspomp. Er is te weinig hoogte onderdeks om die boven de waterlijn te plaatsen. Gr. Klaas.

• Like
Reactions: raf
Ik was het zat, dat gereis naar een vaarvijver of een club.

IMG_20250706_160724870.jpg

Ik heb mijn eigen vaarvijver laten aanleggen.
Kost wat, heb je ook wat.

Om toch te beginnen
smileys werken nog steeds niet !!!!
Sinds het forum is vernieuwd lijken er veel dingen niet te werken of verkeerd te lopen . Soms tik ik een bepaald woord en verandert het forum dit in een ander , smileys verschijnen in woorden en dan de velen "leden" die niet meer op het forum kijken , lezen of posten . Volgens mijn mening is het uitzicht van het forum ook niet meer uitnodigend om te lezen . Maar dat is mijn mening , eenieder mag een mening hebben .

Laatst bewerkt:
Hoezo, de smileys werken niet Ronny? Hierboven staan toch voorbeelden. En ik kan ze ook zonder moeite plaatsen.:) Je kunt ze kiezen in de wazige voorbeelden boven de tekst. Heb maar een Karmeliet op je verjaring genomen. Gr. Klaas.

ja zo is er altijd wel wat .inderdaad de balk boven de opmerkingen is heel licht aan gegeven .je moet er gaan opstaan en dan komt er een label wat het is.
de balk boven in vind ik ook vervelend vroeger kon je zien dat er een antwoord een reactie was .nu moet je steeds omhoog scrollen
gr raf

Op het blauwe scherm is de balk boven de tekst duidelijker. :koud: En ook daar kan ik een smiley selecteren. De blauwe kleur vind ik niet prettig, dus schakel ik weer terug naar Royal. Werk vanaf de laptop met windhoos 11. Gr. Klaas.

Back