Het Schipperscafe deel 6

nog een paar figuren gemaakt .1 is een matroos op een militair schip de twee andere zijn hout hakkers die in een bos aan het werk zijn .ik moet nog een derde gaan maken die een boom omzaagt maar chtgpt wil de ketting zaag niet roteren zodat de figuur een horizontale snede in de boom kan maken
gr raf

Bijlagen

• ChatGPT Image Jun 16, 2025, 06_58_16 PM.png
    ChatGPT Image Jun 16, 2025, 06_58_16 PM.png
    1,3 MB · Weergaven: 4
  • ChatGPT Image Jun 15, 2025, 04_27_59 PM.png
    ChatGPT Image Jun 15, 2025, 04_27_59 PM.png
    1,9 MB · Weergaven: 4
  • ChatGPT Image Jun 13, 2025, 09_55_28 AM.png
    ChatGPT Image Jun 13, 2025, 09_55_28 AM.png
    1,6 MB · Weergaven: 4
Is dit maar een idee of is het werkelijk zo?
Sinds de Update van het forum lijken er veel minder bezoekers en reacties te zijn !!!
Groetjes
Ronny
www.mothvzw.be
Bedoel je specifiek dit schipperscafé, of het gehele forum?
In het eerste geval, het was hier toch al niet zo druk en een beetje met "horten en stoten", in het tweede geval: volgens mij niet.

hier de mannetjes geprint van hier boven .nu op de club zien of er iemand is die ze in de juiste kleuren kan verven

gr raf

Bijlagen

• ketting zaag .jpg
    ketting zaag .jpg
    234,1 KB · Weergaven: 13
Het is vakantie Ronny, bij mijn weten altijd een stille periode op alle forums.
Komt straks samen met het slechte weer wel weer opgang.

Goed bezig Raf, is het wel ecologisch verantwoord de Ai zo laten werken, in deze hitte moet hij nog meer gekoeld worden :)

geen paniek ik betaal in china voor een onderwater data center .het is net zo iets als groene stroom . jij betaald voor groene stroom en je buren niet maar de door jou betaalde stroom gaat uit de kabel juist uw huis binnen en de rest krijgt grijze of andere stroom . maar kijk als ik naar duitsland of nederland moet rijden om zo een figuurtje op te halen (wat dan misschien ook nog niet mijn goesting is)verbruik ik ook benzine dus niet goed voor het klimaat.bestellen en laten leveren met post.nl ??? die rijden op diesel.en in china bestellen tja dan krijg je weer van "denk aan oinze handelaars".dus hier uit kan ik besluiten dat wat je ook doet het voor bepaalde personen nooit goed gaat zijn.nu door gaan met de hobby

Mijn bril kuisen helpt niet, twee keer lezen ook niet.
Ik betwijfel of de Ierse versie helpt, maar niet geschoten is altijd mis.

marc alles hangt af wat je er mee wil doen .
ik laat alles maken in schaal 1/10 zodat je heel veel details hebt maar dan kost zo 1 figuurtje 50 credits
dus elke keer je moet aanpassen gaan er 50 credits van je totaal van 250 per dag
hoe kleiner de schaal hoe monder details maar ook minder credits van je totaal
die hout zagers zijn op schaal 1:87 geprint (HO)schaal
maar ze zijn getekend op 1/43 omdat ik deze ook voor mijn pa zijn boten kan gebruiken
de grote aan passen doe ik nadien in de slicer want niet alle personen zijn even groot zeg maar
dit zijn twee piloten voor in een vliegtuig BV zal schaal 1/42 zijn denk ik
die boer is voor in een tractor van bruder

gr raf

Bijlagen

• lennert boer.jpg
    lennert boer.jpg
    33,2 KB · Weergaven: 5
  • piloot2.jpg
    piloot2.jpg
    12,9 KB · Weergaven: 5
  • piloot1.jpg
    piloot1.jpg
    12,7 KB · Weergaven: 5
geen idee maar hij had wel een fluitje
de pet is ook verkeerd maar reeds aangepast
1750149550358.png
de figuur lijkt iets te klein maar zoals ik reeds schreef het is aan te passen maar ik ga het zo laten want mijn credits voor vandaag zijn op

gr raf

Back