Het Schipperscafe deel 6

IMG_0237.jpeg

Als je geen verstand hebt en wel verf ………

groet,
Maarten

verf is dat niet dat spul dat in een potje komt maar nooit dezelfde kleur geeft als op het dekseltje ???
meer ken ik er ook niet van
ik heb dan geprobeerd mijn glazen bol te raadplegen maar helaas die is defect denk ik
glazenbol.jpg

gr raf

Heb nog een Karmeliet om aan me te binden. Zal best wel lukken. Dus als er nog meer plannen in die richting zijn, Proost! Gr. Klaas.

Heb nog een Karmeliet om aan me te binden. Zal best wel lukken. Dus als er nog meer plannen in die richting zijn, Proost! Gr. Klaas.
Staat een Duveltje te wachten voor vanavond, maar proost alvast.

Groet,
Maarten
De leffe trippel staat reeds in de frigo :bier:

Verdorie! Ik ben jaloers... Zit me te vervelen op het kanaal van Ghent naar Terneuzen (maar dan de andere kant uit) en als ik vanavond klaar ben, staat er hooguit koffie, thee, melk of een sapje op me te wachten...
De zware shag is ook al op en de kast gaat pas morgenavond op zijn vroegst weer open. Geleende sigaretten smaken ook nergens naar...

En je kunt in Gent niet even de wal op Bert? Zal wel, maar dan ben je een vermogen aan taxigeld kwijt. En te laat om je rantsoen nicotine uit de kluis te laten halen? Het is wat met die droog gelegde schepen! Sterkte ermee. Gr. Klaas.

En je kunt in Gent niet even de wal op Bert?
Niet echt... we lopen maar met twee man beneden, en hoewel ik echt een goeie 2e heb, die best wel weet hoe e.e.a. reilt en zeilt, laat ik de boel toch liever niet alleen.
De Nicotine zou geen probleem moeten zijn, morgen verwacht ik de kast weer open en ik heb nog een en een kwart pakkie sigaretten...

een geluk bij een ongeluk dus eigenlijk een gelukkig ongeluk
ik was aan het proberen om een lipo in de grote orka te krijgen
vroeger was het nMh batteries met een flexible stuk zodat het er in kon maar ja een lipo buigen komt niet goed
dus wat aangepast en na een paar jaar de eerste start.
het was wat zoeken waar alles weer moest geprogrammeerd worden maar uiteindelijk gelukt
dus gaan met die banaan en vonk kletter
vliegt het tandwiel aan stukken
dus ja dat word weer bestellen want 12 T met een as van 3 mm moet besteld worden
straks eens naar woulters bellen of die nog eentje heeft liggen
gelukkig dus nu gebeurt en niet midden in een vijver

gr raf

Bedankt voor de reacties, ik had het kunnen weten :-)
Ik ben een overkapping aan het maken van staal wat in de watergedragen menie is gezet door de leverancier.
Nu vroeg ik mij af met welke lak ik die het beste kan overschilderen, maar ik heb inmiddels al reactie van een schilder.
Die raad mij aan Sigma multiprimer te gebruiken en die over te schilderen met Sigma Allure prime en af te lakken met Sigma Allure Satin.

ja kijk als je nu deze info met je eerste posting had mee gegeven dan zou je ook een antwoord gekregen hebben waar je iets mee kunt doen

ik zou dan gaan voor roestwerende hamarit
heb je in diverse kleuren en kun je meteen op het blanke ijzer aan brengen
gr raf

Het potje groen, dat hier staat, is van Hammerite. Of heb jij iets met Noorwegen en het Vikingskipet Raf? :koud: Gr. Klaas.

Nog iets te melden over de Poolrun Raf? Of is het een meerdaags festijn? Gr. Klaas.

Back