Het Schipperscafe deel 6

Ja, herkenbaar.
Of je zit gedoucht en wel om een uur of acht aan je eerste biertje na een lange warme dag in het dok naar het nieuws te kijken in je hutje.
Eten op, lekker rozig van de douche, voetjes op de voetenbank, eerste slokje....

Toet toet!

Vrachtwagen met spullen.
En niet voor de volgende dag, maar voor vele dagen daarna.
(Vaak gereviseerd spul van de hoofdmotor, trouwens...)

:D ik ben net een paar daagjes (OK... stuk of 14, 15) weg van een paar maandjes thuis... telt dat ook? :p

op zolder bezig en een tractor op rc aan het ombouwen en aan de cyclops bezig
dan nog de modules in orde maken nu ze allemaal los zitten en de bekende problemen oplossen
dus ja niet veel forum tijd

gr raf

Oh, dat is nooit leuk...
Van wat ik er van begrepen heb is dat echt een hel...

Naar ik begrepen heb van mensen die ook zo'n maitresse hebben valt het bij mij wel mee.
En dat van mij is al bepaald niet iets waar je je op verheugt, om het zo maar te zeggen.

Maar goed.
Ze is weer weg.
(Voor een poos).

Met jullie eigen boot op pad geweest, Jinny?
Nee, op stap voor een klus opnemen en gelijktijdig het nuttige met het aangename verenigd en een paar dagen met mijn andere lief doorgebracht.
We zien elkaar nogal onregelmatig, dus het is iedere keer weer een feestje..
Dat laatste vrij letterlijk deze keer overigens..
Maar inmiddels weer terug op het honk bij mijn lief.
Daar was alles redelijk naar wens gegaan, dus iedereen tevreden.

Linker is met andere lief, rechts met oudste lief
Jinny en Michelle.jpegJinny-Mirjam.jpg

Zag ik buiten dat T-shirt ook nog een stukje Julianabrug in Brielle? Gr. Klaas.

Ziet er goed uit Maarten zo met de Tim op de achtergrond. Laat het je smaken! Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
Het weekend maar uitgeluid met een Grolsch Kanon. Het is toch takkenweer. Verder niets te klagen hoor! Morgen weer verder met de wekelijkse plichten van een Pensionado. Al meer dat 18 jaar op deze toer, maar vervelen doet het nog van geen kanten. Soms wel het gevoel dat de rest iets ouder is dan de geest. Dat nemen we dan maar op de koop toe. Gr. Klaas.

Back