Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iets gebroken in de stroomaanvoer Fokko? Is er iets te meten vanaf de accu? Met een enkelzijdige printplaat is zoiets nog wel te repareren door er een draadje overheen te solderen. Maar ik ben ook wel eens uren op zoek geweest naar een printbreuk in mijn eerst gebouwde ontvangertje. Beetje buigen en met een oortelefoontje luisteren waar het geluid wegviel. Inmiddels 50 jaar geleden. Had ik 's nachts om half twee twee halve printplaten en ook een paar koude voeten. Knutselde nog wel eens een tijdje als ik uit de middagdienst thuis kwam. Zat ik op zolder en de kap was toen nog niet geïsoleerd. Kijk maar of er nog iets is te redden. Gr. Klaas.
Helaas is er niets te zien.
En de rest van de transistoren, weerstandjes en al wat meer zij zijn dusdanig klein dat het in mijn ogen onbegonnen werk is.
Kijk, Bas begint ook weer mee te denken. Dat doet me plezier! Conditie in een stijgende lijn Bas? Fokko, als je een multimeter hebt, gewoon bij de accu beginnen te meten en zo steeds verder weg. Je ziet dan vanzelf waar de spanning wegvalt. Klinkt simpel, maar niet geschoten is altijd mis. Succes ermee! Gr. Klaas.
Heb alles uitelkaar getrokken en opnieuw bestekkert doch helaas, het resultaat bleef hetzelfde.
Pcb zit vol met kleine frutseldingen, dus als daar iets van gesneuveld is dan valt dat al al gauw buiten mijn kennen en kunde.
Nou net even aan het "shoppen" geweest.
Kennis stopt met de rc hobby, en ga meer verder met het schieten.
Dus ik beetje helpen het hok om te bouwen, en meteen het rc gebeuren mee nemen.
Dus ronde 1 gedaan, mag meteen gaan uitzoeken en doen.
Van die auto moet ik nog uit zoeken wat het precies is denk 1/7 of 1/8 dikke 3300 kv er in.
Weet van hem al stoep rand vind die niet fijn.
Maar kan nergens een merk vinden, dus zal het ding eens droppen bij de diverse auto site's.
Nou men oproepje bij andere sociale media werkte weet al wat voor een karretje het is.
Protech yada nadeel dat merk is al ff weg,
Dus de hamvraag nu is kan ik nog onderdelen vinden.
Och en anders weer dikke 4 pole brushless set een 3360 - 3300 kv met 80 amp esc.
50.000 rpm max mmmm welke boot hahaha
Over pech gesproken, door mijn tril handen lukt solderen me niet meer. Ik probeerde een m3 ringetje aan een 4mm asje te solderen (m4 afgedraait naar m3 zodat het past en blijft zitten) maar door het trillen valt steeds het ringetje er toch af
grt Peter