Het Schipperscafe deel 6

cam00618-jpg.250988

MERRY CHRISTMASS EVERRY ONE

Nog iemand te porren voor een Oudejaarsborreltje? Iets fris mag ook natuurlijk! Met de hoop dat in het nieuwe jaar weer wat "loop" in het café komt. Gr. Klaas.

Ik kom hier niet zo vaak, maar doe mijn maar een deftig biertje :beer:, misschien wil dat het vet van de oliebollen wel even wat afbreken :rofl::rofl::rofl:

Zit nu een Jim Beam, gekregen met Kerst, te proeven. Twee x in het vat gezeten, waardoor aardig donker. Wel iets anders dan een Tripel. Gr. Klaas.

Eigenlijk is het tijd voor champagne, maar doe mij toch maar een koffie. Gisteren de eerste test met motoren en boegschroef gehad. Ze is waterdicht en reageert goed op de zender. Proost.
Nu alleen nog maar een roerservo inbouwen en 'wat' details.[emoji16]
20200103_172220.jpeg

Gefeliciteerd met deze mijlpaal Roelof en die paar details, daar maal je toch niet om? Gaat een beetje tijd in zitten, maar sleept wat gemakkelijker heen en weer. Succes verder en laat af en toe eens wat vorderingen zien. Gr. Klaas.

Natuurlijk mag er wat lekkers in de koffie en het mag ook wel in een apart glaasje hoor. En ik zal elke reden voor een borreltje wel melden. Anders wordt er zo weinig omgezet hier. [emoji6]

Succes met het halen van de deadline Roelof. Zonder van je posting te weten heb ik maar van een lekkere Affligem Tripel genoten. Hopen we wat meer klandizie te zien in dit lokaal. Bijna een maand lang niemand geweest. Gr. Klaas.

Back