Het Schipperscafe deel 6

Ben er ff naartoe gewandeld

Schermafbeelding 2024-08-11 om 19.51.57.png

Groet,
Maarten

Inderdaad Bart. Bedankt voor je reactie en fijn om te vernemen dat er "leven" in de tent zit. Mooi weer, batterijen of accu's opgeladen en dan maar zien wat het brengt. Je maakt er ongetwijfeld een video van om ons mee te laten genieten. Goede vaart! Gr. Klaas.

Gaat men best doen voor plaatjes/ bewegende beelden. Accu's al geladen , batterijen ook klaar.
2 bootjes testen, een snelle auto , en erna wandelen met de crawlers wagens dus kan ff vooruit.

gisteren wilde de servo van het duikroer bij de 215XL niet werken ???
aan de servo tester en alsnog niets
vandaag de servo er uitgehaald en vervangen (het voordeel van genoeg op tijd te bestellen)
daarna de defecte servo open gemaakt en binnen in was alles gewoonweg gesmolten
de volledige print was uitgebrand en zo iets had ik (in mijn herinnering) nog nooit gezien
ok dus we hebben weer een mooie vertragings kast om bij de trein baan iets te maten bewegen
nog eentje op stock dus meteen maar 4 bij besteld
want deze moeten nog in de zee meer min geplaatst worden

gr raf

Jij snapt 'm.
Ze is afgelopen maand nochthans 4 keer langs geweest en aangezien ik deze nacht ook de slaap niet kan vatten vrees ik het ergste.
Maar goed, we zullen zien.

Jij snapt 'm.
Ze is afgelopen maand nochthans 4 keer langs geweest en aangezien ik deze nacht ook de slaap niet kan vatten vrees ik het ergste.
Maar goed, we zullen zien.
Sterkte, als je wellicht nog weet heb ik er ook een twintig jaar last mee gehad, gemiddeld 3 maal per jaar.
Om een of andere vage reden is ze 20 jaar terug ineens met de noorderzon vertrokken....
Er is hoop.

Mede door dat wachtensysteem ontwikkelde ik slaapapneu en ben ik aan de wal verzeild geraakt.

En nu kan ik alweer negen jaar lekker slapen 's nachts.
(Maar ik voel me nog steeds een zeeman...)

Laatst bewerkt:
Back