Die hoef ik me niet voor te nemen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel Klaas. Die oplossing ga ik eerst proberen. Het probleem is dat ik railingen er strak in wil hebben. Ik vind het draad wat Billing Boats hiervoor gebruikt aan de dunne kant. En daardoor moet je het eerst met 2 tangen uittrekken, zodat het draad echt recht is. Ik denk er over om bij de bovenste een messing staaf van 1mm te gebruiken.Bekijk bijlage 567087
Roelof, Je zou de gaatjes voor de scepters in de opbouw kunnen boren, daarvan een mal maken en aftekenen op een stukje afvalplaat. Dan de scepters op de relingdraden schuiven en die in de goede vorm buigen. Dan opbouwen op het stuk plaat en uitrichten. Dan op de einden en hoeken solderen. Warmstoken met een creme brulee brandertje en aantippen met tin. Schoonmaken en schilderen. Die paar soldeerpunten houden het model erin en verf die in de naadjes kruipt werkt als lijm. Daarna zet je de reling op de opbouw en heb je een mooi strak resultaat. Wanneer je platte scepters hebt kun je de draden ook eerst buigen en dan de scepters erop schuiven. Succes ermee! Gr. Klaas.