Ah, het betreft België, dat besefte ik niet.
Dan is het (kennelijk) anders.
Dan is het (kennelijk) anders.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vooral PostNL kampt met grote personeels tekorten en een overlading van pakketjes uit China. Op de website van postNL staat dat ook aangegeven dat ze bezorgingen binnen de tijd niet kunnen garanderen.
Hoe de personeels tekorten zijn onstaan laat ik even in het midden maar om gaten op te vullen en om ons niet teveel te laten betalen voor de verzendkosten nemen ze goedkope en jammer genoeg vaak incapabele mensen aan.
Die pakket bezorger kan er ook niets aan doen. Boos worden is onmacht dat ze jou niet verstaan. Die mensen kunnen er ook niets aan doen dat ze moesten vluchten voor welke reden dan ook uit hun land hier terrecht komen en keihard hun best doen om in ieder geval een normale betaalde baan te krijgen en niet in de criminalieit terecht komen.
Dus een beetje respect naar deze mensen is wel op zijn plaats.
Wilt u op dit moment een betere service dan zal u meer voor de bezorging moeten betalen.
Hier zijn ze ook niet altijd even vriendelijk maar de enorme tijdsdruk en laag salaris zorgen voor dit soort omstandigheden. Hier kunnen deze mensen ook niets aan doen. Een andere baan is ook vaak geen optie omdat je just de taal niet machtig zijn.
U moet ook begrijpen dat veel pakketbezorgers hun ritten niet eens af krijgen en savonds in hun eigen auto nog de overgebleven pakketten rondbrengen om niet ontslagen te worden. En dat wordt niet betaald. En dat allemaal voor 7 euro die wij betalen voor verzending.
Datgene wat JDS73 allemaal schrijft kan wel allemaal waar zijn maar als klant bij een bedrijf heb je daar geen boodschap aan , dat moeten ze zelf oplossen .
Als ze vermelden dat er dan geleverd word en ze komen het niet na , dan moeten ze maar eens gaan kijken hoe dat komt en maatregelen treffen .
Alle pakjes voor de brievenbus komen met de postbode en die heeft een fiets. Ze rijden hier ook met electische bakfietsen. Maar de echte grote dingen worden met een Sprinter gebracht en die rijden op diesel. En omdat diesel tegenwoordig schoner is dan benzine heb ik daar nieteens problemen mee.kleine pakketjes met de fiets en grote met de auto (niet goed voor het klimaat)